کد خبر : 1841950 | 12 شهریور 1401 ساعت 22:19 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف منجی چلسی؛ امروز خوش‌‍شانس بودیم!

بن چیلول، ستاره انگلیسی چلسی، اعتراف کرد تیمش در بازی امروز مقابل وستهم خوش شانس بوده است.

اعتراف منجی چلسی؛ امروز خوش‌‍شانس بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در این فصل لیگ برتر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، امروز در خانه خود و با دو بار گلزنی در دقایق پایانی 1-2 از سد وستهم گذشت. بن چیلول که در نیمه دوم وارد زمین شد، ستاره تیمش بود و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، نقش مهمی در این برتری ایفا کرد. حالا بن چیلول تاکید کرد که باید تمرینات دشواری را پشت سر بگذارد تا بتواند به بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب چلسی تبدیل شود.

1741606

بن چیلول گفت: "در 20 الی 30 دقیقه آخر دیدار امروز برابر وستهم احساسات متفاوتی را تجربه کردم و شرایط خاصی در زمین داشتم. در حال حاضر فقط می توانم بگویم خوشحالم که موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز در این بازی شدیم. من نیز در روزهای آتی باید صبورتر باشم، بیشتر زمان بگذارم تا مطمئن شوم که با تمام توان در تمرینات چلسی تلاش می کنم. اینگونه اطمینان حاصل پیدا خواهم کرد که می توانم در زمان مناسب وارد زمین شده و در ترکیب چلسی نمایش تاثیرگذاری از خود ارائه دهم.

گل مردود وستهم در دقایق پایانی؟ من خودم شخصا به آن منطقه تا صفحه نمایش VAR را نگاه کردم و از نظر من این صحنه قطعا خطای روی دروازه بان ما بود. ما خودمان کاری کردیم که تا دقیقه 90 در چنین شرایطی قرار بگیریم و باید به هر ترتیبی به پیروزی دست پیدا می کردیم. البته باید اعتراف کنم که امروز کمی هم برابر وستهم خوش شانس بودیم که به برتری رسیدیم."

1741607

دیدگاه‌ها