کد خبر : 1841978 | 13 شهریور 1401 ساعت 03:48 | 53.1K بازدید | 9 دیدگاه

تعویض سرنوشت‌ساز ستاره ایرانی فاینورد؛

گُل‌سازی ۳ امتیازی جهانبخش در ۵ دقیقه

فاینورد در حضور کوتاه مدت و تاثیرگذار ملی‌پوش ایرانی خود به سه امتیاز مهم مقابل ایگلز رسید.

گُل‌سازی ۳ امتیازی جهانبخش در ۵ دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته پنجم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل تمام دیدارهای گذشته‌اش علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب(به وقت ایران) به مصاف گو اهد ایگلز رده هفدهمی رفت.

یاران جهانبخش که از ابتدای فصل جدید لیگ اردیویسه سه پیروزی و تنها یک تساوی داشتند، در دیدار مقابل ایگلز موفق شدند به نتایج درخشان خود ادامه دهند و یک برد دیگر را در زمین حریف جشن بگیرند.

1741720

تیم فاینورد با وجود اینکه در ثانیه‌های پایانی مسابقه با گو اهد ایگلز دروازه خود را برای سومین بار باز شده دید، اما بخاطر اینکه گل چهارم را پس از ورود و تاثیرگذاری ستاره ایرانی خود به ثمر رسانده بود، توانست یک برد مهم را برای ادامه حضورش در جمع صدرنشینان جدول لیگ اردیویسه کسب کند. فاینورد، در دیدار خارج از خانه مقابل گو اهد ایگلز با پاس گل علیرضا جهانبخش به پیروزی ۴ بر ۳ دست پیدا کرد تا ۱۳ امتیازی شود و در رتبه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند بایستد.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد که در دقیقه ۷۴ دیدار مقابل ایگلز به ترکیب تیمش اضافه شده بود، در دقیقه ۷۹ با یک توپ‌ربایی در میانه زمین و پاسِ در عرض برای سباستین زیمانسکی شرایط شوت‌زنی را برای او به وجود آورد و این بازیکن با شوت پای چپ استثنایی به زیر طاق دروازه گل چهارم و برتری تیمش را زد.

جهانبخش که هفته گذشته در حضور کوتاه مدت در بازی مقابل ایمن یک پاس گل داده بود، همین کار را برابر ایگلز هم تکرار کرد و توانست دومین پاس گل فصل خود را علی‌رغم بازی تعویضی در پنج مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه هلند بدهد.

دیدگاه‌ها