کد خبر : 1842027 | 13 شهریور 1401 ساعت 12:15 | 33.1K بازدید | 2 دیدگاه

گردوخاک سامورایی‌های ژاپن در خاک آلمان!

ستاره‌های ژاپنی شاغل در بوندسلیگا برای حریف خودشان در جام جهانی قطر خط‌ونشان کشیدند.

گردوخاک سامورایی‌های ژاپن در خاک آلمان!

به گزارش "ورزش سه" عصر دیروز مسابقات هفته پنجم بوندسلیگا با درخشش ویژه بازیکنان ژاپنی همراه بود. دایچی کامادا، مهاجم 26 ساله ژاپنی آینتراخت فرانکفورت در ادامه روند فوق‌العاده‌اش در فصل جدید، این بار لایپزیش را از دم تیغ بُران گلزنی‌هایش گذراند و توانست با ثبت اولین گل بازی، مسیر پیروزی بزرگ هفته را برای تیمش هموار کند.
کامادا که فصل را با دو گل در بازی جام حذفی آغاز کرده بود، برابر رئال هم بازی قابل قبولی در سوپرجام اروپا به نمایش گذاشت. بعد از نیمکت‌نشینی مقابل بایرن مونیخ، مهاجم ژاپنی برابر هرتا و کلن گل‌های فرانکفورت را به ثمر رساند تا تیمش از شکست فرار کند و پاس یکی از گل‌ها مقابل وردربرمن را نیز به نام خودش ثبت کرده بود تا در مجموع پنج بازی رسمی در فصل جدید برای عقاب‌ها، آمار عالی پنج گل و یک پاس گل را از خودش به جا بگذارد.

1741805

دیگر ستاره ژاپنی درخشان هفته پنجم بوندسلیگا، ریتسو دوان بود. هافبک چپ‌پایی که از زمان حضورش در زمین مسابقه مقابل لورکوزن، نظم خاصی به بازی فرایبورگ داد و با به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش شاگردان کریستین استریش، نقش بسزایی در صدرنشینی غافلگیرانه فرایبورگ در هفته پنجم بوندسلیگا داشت. دوان هم مانند هموطنش کامادا، فصل را با گلزنی در جام حذفی آغاز کرد و در ادامه با ثبت دو گل مقابل آگسبورگ و لورکوزن روند رو به رشدش را حفظ کرده است.

1741806

گنکی هاراگچی، هافبک 31 ساله یونیون برلین نیز با حضور دقایق پایانی مقابل بایرن مونیخ تلاش زیادی برای خواباندن بازی به سود تیمش داشت و توانست تا حدود زیادی از سرعت حملات شاگردان ناگلزمن در واپسین دقایق مسابقه کم کند.
این درخشش بازیکنان ژاپنی بوندسلیگا درحالی پیش چشم آلمانی‌ها رقم خورد که تیم ملی فوتبال ژاپن باید سه ماه دیگر در جام جهانی قطر، مقابل ملی‌پوشان آلمانی قرار بگیرند. قرعه‌ای که در هم‌گروهی با اسپانیا و کاستاریکا دشوارتر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها