کد خبر : 1842037 | 13 شهریور 1401 ساعت 12:50 | 26.4K بازدید | 23 دیدگاه

پروژه انتقامی پرسپولیس به ایستگاه هوادار رسید!

پرسپولیس در سه هفته اخیر مقابل تیم‌هایی قرار گرفته که تاثیر بسزایی در قطع شدن روند قهرمانی‌های متوالی‌شان داشتند.

پروژه انتقامی پرسپولیس به ایستگاه هوادار رسید!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با پنج قهرمانی متوالی و جا انداختن اصطلاح "گلات" در فوتبال ایران رکورد منحصربه‌فردی را از خود به جای گذاشت و طی فصل‌های شانزدهم تا بیستم پنج قهرمانی متوالی لیگ را به دست آورد.

نوار قهرمانی‌های پرسپولیس اما در فصل گذشته پاره شد و نایب قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر باتوجه به سلطه چندساله بر فوتبال ایران برای هواداران این تیم قابل قبول نبود. پرسپولیس سال گذشته دو باخت در لیگ داشت که مقابل آلومینیوم و صنعت نفت رقم خورده بود.

پرسپولیس در هفته سوم و چهارم لیگ امسال دو برد متوالی مقابل آلومینیوم و صنعت نفت کسب کرد؛ اما یکی دیگر از تیم‌هایی که پرسپولیس را در دور رفت و برگشت لیگ بیست و یکم آزار داد، هوادار بود. پرسپولیس موفق به شکست این تیم تازه لیگ برتری نشد و تنها دو تساوی را مقابل آبی و بنفش‌پوشان تهرانی به دست آورد.

بازی رفت فصل گذشته پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی با نتیجه دور از تصور دو بر دو خاتمه یافت. پرسپولیس دو بار از حریف خود عقب افتاد و حتی تا آستانه شکست مقابل این تیم در آزادی هم پیش رفت. گل دوم هوادار که مشکوک به ضربه هند بود یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های لیگ را خلق کرد.

در بازی برگشت نیز پرسپولیس هر چه تلاش کرد نتوانست دروازه هوادار را باز کند تا با یک تساوی بدون گل بدموقع از کورس قهرمانی جا بماند.

پرسپولیس پس از شکست دادن آلومینیوم و صنعت نفت حالا در اندیشه غلبه بر هوادار است تا سومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد و همچنان در صدر باقی بماند.

1741823

دیدگاه‌ها