کد خبر : 1842113 | 13 شهریور 1401 ساعت 19:49 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

هجمه علیه آلگری؛ یووه مثل تیمی کوچک است

نمایش ضعیف یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید سری A انتقادهای بسیاری را از این تیم و مکس آلگری، سرمربی آنها، به‌همراه داشته است.

هجمه علیه آلگری؛ یووه مثل تیمی کوچک است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در پنجمین هفته از فصل 23-2022 لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
بیانکونری حالا از پنج هفته ابتدایی تنها 9 امتیاز کسب کرده‌ است و این موضوع چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و انتقادهای بسیاری را از سوی کارشناسان و رسانه‌های ایتالیایی نیز به‌همراه داشته است. 
هرچند آنها به دلیل مصدومیت پل پوگبا و آنخل دی‌ماریا قادر به استفاده از خریدهای جدیدشان در چند هفته اخیر نبوده‌اند اما انتظار می‌رفت که نتایجی بسیار بهتر را کسب کنند. 
فیورنتینا در انتهای این بازی رکورد 60 درصد مالکیت توپ را به خود اختصاص داد و این در حالی بود که یووه نتوانست در نیمه دوم حتی یک شوت، در چارچوب حریف داشته باشد. 

1739289


روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت دست به انتقاد شدیدی از عملکرد این تیم و مکس آلگری زد و فابیو لیکاری، خبرنگار این روزنامه، نوشت:« یوونتوس مانند یک تیم کوچک در دفاع نشست. چنین اتفاقی به این دلیل است که آنها نمی‌دانند چطور باید حمله کنند یا درخواستی از سوی سرمربی این تیم است؟ دانستن پاسخ این سوال بسیار جذاب است. بسیاری از تردیدها و سر درگمی‌ها برطرف خواهد شد. آلگری در پایان این بازی پنج مدافع در زمین داشت.»
این در حالی است که هواداران یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی نیز در چند هفته اخیر به‌شدت از عملکرد این تیم انتقاد کرده و حتی خواهان برکناری آلگری شدند.

دیدگاه‌ها