کد خبر : 1842119 | 13 شهریور 1401 ساعت 20:53 | 28.3K بازدید | 5 دیدگاه

ناسا در خدمت پوگبا؛ فناوری جدید در تمرین یووه

پل پوگبا، هافبک یوونتوس با انتشار ویدیویی نشان داد که در حال طی کردن روند درمان با استفاده از فناوری ناسا است.

ناسا در خدمت پوگبا؛ فناوری جدید در تمرین یووه

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا به دلیل مصدومیت هنوز قادر به همراهی یوونتوس نیست و از ابتدای فصل جدید تا به حال در هیچ دیداری برای این تیم به میدان نرفته است. 
با این حال، این بازیکن روند درمانش را به‌خوبی پشت سر گذاشته و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر بار دیگر به تمرینات تیمی اضافه شود و تیمش را در دیدارهای لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا که از این هفته آغاز خواهد شد همراهی کند. 
پیش از این بسیاری مدعی شده بودند که بهتر است این ستاره فرانسوی برای حل مشکل عمل جراحی انجام دهد اما او تصمیم گرفت که برای جلوگیری از طولانی‌شدن روند درمانش از انجام عمل خودداری کند. 

1741950
او حالا ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است که نشان می‌دهد در حال دویدن روی تردمیل ضد گرانش زمین است که از فناوری ناهمسانی فشار هوای ناسا استفاده می‌کند. 
استفاده از این تردمیل به پوگبا اجازه می‌دهد که بدون این که وزن پایش را روی زانوهایش قرار دهد، به‌خوبی دویدن را آغاز کند و وزن بدنش را تا نزدیک به 20 درصد از تاثیر معمولش روی زانوها، کاهش دهد. این موضوع به او کمک می‌کند که بدون هیچ فشار خاصی بار دیگر دویدن را از سر بگیرد تا بدنش زودتر به آمادگی نزدیک شود.

دیدگاه‌ها