کد خبر : 1842114 | 13 شهریور 1401 ساعت 19:58 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

باید از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم

مهاجری: هواداران ما نگران داوری هستند

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.

مهاجری: هواداران ما نگران داوری هستند

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که فردا در خدمت مردم خوب آبادان هستیم و یک دربی تمام خوزستانی داریم؛ به نظر من هر دو تیم از مظلوم ترین های لیگ هستند؛ به خاطر شرایط سختی که از لحاظ مالی و اقتصادی روی هر دو تیم حاکم است. امیدوارم یک رقابت برابر با سایر تیم ها در لیگ داشته باشیم و از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.
وی ادامه داد: در چهار هفته که از لیگ گذشته دو تیم نشان دادند به دنبال اجرای فوتبال خوب، جوانمردانه و نمایشی که تماشاگران را راضی بکند؛ هستند. امیدوارم بتوانیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم. بچه ها از آمادگی ذهنی و روانی خوبی برخوردار هستند و هفته گذشته مقابل استقلال توانستیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم. 
سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: چیزی که همیشه ما را نگران می‌کند بحث قضاوت ها است.‌ در دو بازی گذشته دو پنالتی ما به وضوح مشخص بود که گرفته نشد ولی سعی کردیم جو را آرام نگه داریم، از این طرف تماشاگران می گویند تیم های دیگر با یک مقدار اعتراض جو را به نفع خود تغییر می دهند، شاید آرامش ما هوادار را نگران کرده ولی ما همیشه سعی کردیم به جامعه داوری احترام بگذاریم. تا الان هم گذاشتیم و خواهیم گذاشت ولی انتظار ما این است که یک مقدار دپارتمان داوری یا کمیته داوران دقت کنند و حالا که اوایل لیگ است از اشتباهات تکراری اجتناب شود. داوری همیشه با اشتباهاتی همراه بوده و دارند سعی می کنند var را وارد جامعه داوری کنند. خیلی از چیزها را var نمی تواند تغییر بدهد. یک سری از مدیریت ها نیاز به جنم داور دارد. ما در دو بازی گذشته تناقض را در بخش وقت های اضافه دیدیم. در بازی با پیکان که می‌توانست وقت‌های تلف شده زیادی داشته باشد عکس آن اتفاق افتاد؛ var در این قضیه نمی تواند تاثیری داشته باشد. امیدوارم دپارتمان داوری، داوران را به نوعی به کار ببرد که تناقض در این قضیه کمتر شود و بتوانیم به سمت یکسان‌سازی برویم. انشاالله var هم بیاید که اشتباهات کمتر شود.
مهاجری در مورد محرومین و مصدومین برای بازی فردا عنوان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم. تمام بچه ها آمادگی لازم را برای انجام بازی مقابل تیم خوب صنعت نفت آبادان دارند.
وی در مورد اینکه فردا صنعت نفت آبادان در خط حمله موفق خواهد بود یا نفت مسجدسلیمان توضیح داد: من نمی توانم پیش بینی کنم. با شناختی که از این دو تیم در چهار هفته گذشته داشتم می توانم بگویم هواداران می توانند فوتبال خوبی را ببینند. هر تیمی تمرکزش روی یک مسئله است. اگر ما در بازی با استقلال در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می توانستیم پیروز میدان شویم حتی در بازی با پیکان. خوشبختانه آمار ما در چهار هفته گذشته قابل دفاع بوده. شاید یکجا گل خوردیم یا نتیجه لازم را نگرفتیم یا کمتر گل زدیم ولی آمار ما در ارائه فوتبال هجومی خوب بوده و فردا همان روند را ادامه می دهیم و می دانیم که صنعت هم می آید تا فوتبال خوبی بازی کند چون اعتقاد من این است که اگر بسته بازی کنیم و یک امتیاز را بگیریم؛ اصلاً جالب نیست. سال گذشته یک مقدار فوتبال دفاعی بر لیگ ما حاکم شد به جز چند تیم که به حداقل ها راضی نبودند. هر کس فکر خودش را دارد و ما هم احترام می گذاریم. با تفکری که خودمان داریم بچه ها را وادار به فوتبال رو به جلو می کنیم. 
مهاجری در پایان در مورد این که سقف دو بازیکن در تیم های پایتخت به اندازه کل بودجه نفت مسجد سلیمان است افزود: من گفتم سوای اینکه فردا دربی خوزستان را برگزار می‌کنیم جدال دو تیم مظلوم لیگ است که نام بزرگ نفت را یدک می کشند ولی از این بابت بهره ای نمی برند.

دیدگاه‌ها