کد خبر : 1842162 | 14 شهریور 1401 ساعت 09:33 | 35.4K بازدید | 5 دیدگاه

پل اسکولز:

آرسنال بازی را به تعویض‌های افتضاح آرتتا باخت

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که میکل آرتتا مقصر اصلی شکست تیمش برابر شیاطین سرخ است.

آرسنال بازی را به تعویض‌های افتضاح آرتتا باخت

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
توپچی‌ها پیش از این در هر پنج دیدارشان در رقابت‌های فصل جدید به پیروزی رسیده بودند اما نتوانستند این روند را در این بازی حساس حفظ کنند و اولین باخت فصل 23-2022 را برابر رقیب قدیمی تجربه کردند. 
زمانی که این تیم گل دوم را دریافت کرد، آرتتا تصمیم گرفت ریسک قابل توجهی انجام دهد و مارتین اودگارد و اولکساندر زینچنکو را از زمین بازی بیرون بکشد اما این کار جواب نداد و آنها شاهد به ثمر رسیدن گل سوم هم بودند. 

1739276
اسکولز پس از پایان بازی در این باره گفت:«من فکر می‌کنم تعویض‌های او شوکه‌کننده بودند. از نظر من، تعویض‌های او افتضاح بودند و باعث شدند که بازی برای او خراب شود. آنها داشتند خوب بازی می‌کردند و نیازی نبود که او تغییری در تیم ایجاد کند. همه بسیار خطرناک به نظر می‌رسیدند. گابریل ژسوس، مارتینلی و ساکا همگی خطرناک بودند. بازی برای آنها از پویایی خوبی برخوردار بود و نیازی به ایجاد تغییر اساسی در آن احساس نمی‌شد.»
این در حالی است که آرتتا پس از پایان بازی به شدت از نبود جسارت و نظم کافی در بین بازیکنان تیمش انتقاد کرد و همین موضوع را دلیل اصلی تعویض‌ها و حتی دریافت گل و در نهایت، شکست در این بازی عنوان کرد.

دیدگاه‌ها