کد خبر : 1842164 | 14 شهریور 1401 ساعت 10:07 | 9.7K بازدید | 9 دیدگاه

راشفورد: به خاطر این برد به خودمان افتخار می‌کنیم

مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید به تیمش افتخار می‌کند که تا پایان برای پیروزی برابر آرسنال جنگید.

راشفورد: به خاطر این برد به خودمان افتخار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان اریک تن‌هاخ پس از دو شکست در دو بازی اول، حالا چهار پیروزی متوالی را به دست آورده‌اند و موفق شدند تیمی را شکست دهند که تا به حال در هر پنج بازی قبلی برنده از میدان خارج شده بود. 
راشفورد دو گل از سه گل تیمش در بازی روز گذشته را وارد دروازه توپچی‌ها کرد و نقش مهمی در کسب سه امتیاز این بازی برای منچستریونایتد داشت. 
او پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:«این بازی بسیار مهمی برابر آرسنال بود. آنها آغاز بسیار خوبی در فصل جدید داشتند و بازی امروز آزمایش بزرگی برای ما به حساب می‌آمد. ما توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، تا آخر بازی تلاش کردیم و در این چالش جنگیدیم و حالا می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم.»

1742028
این بازیکن انگلیسی درباره شرایط بازی اظهار داشت:« من فکر می‌کنم که این بازی برابر بود. فضاهای زیادی در نیمه اول وجود داشت که ما نتوانستیم به درستی از آن استفاده کنیم اما در نیمه دوم به خوبی از فضاها استفاده کردیم و این موضوع سرنوشت‌سازی در جریان بازی بود.»
راشفورد با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش اضافه کرد:«ما پاسورهای خوبی داریم و تا زمانی که نفوذهای درستی داشته باشیم می‌توانیم توپ‌های خوبی دریافت کنیم. ما باید این روند را در تمامی دیدارها در 90 دقیقه ادامه دهیم. امروز بارها توانستیم از سد پرس حریف عبور کنیم. ادامه این روند برای ما مهم است.»

دیدگاه‌ها