کد خبر : 1842248 | 14 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 13.8K بازدید | 8 دیدگاه

استیو مک‌منمن:

سلتیک راحت می‌تواند رئال را شوکه کند

استیو مک‌منمن که سابقه بازی در رئال مادرید و قهرمانی در چمپیونزلیگ با این تیم را دارد می‌گوید سلتیک در بازی فردا مقابل رئال به راحتی می‌تواند مدافع عنوان قهرمانی را شوکه کند.

سلتیک راحت می‌تواند رئال را شوکه کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ فردا به شهر گلاسکو در اسکاتلند می‌رود تا فصل جدید این رقابتها را با یک دیدار خارج از خانه مقابل سلتیک آغاز کند. این بازی در گروه F رقابتها برگزار می‌شود؛ گروهی که لایپزیش و شاختار دونتسک دیگر تیمهای آن هستند.

استیو مک‌منمن، ستاره سابق فوتبال انگلیس، که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد و از قضا با این تیم قهرمان اروپا شده است می‌گوید سلتیک به راحتی می‌تواند همه پیش‌بینی‌ها را نقش بر آب کرده و رئال را در همان قدم اول شوکه کند.

شاگردان آنجه پوسته‌جوغلو در این فصل لیگ برتر اسکاتلند را با عملکردی درخشان آغاز کرده‌اند. سلتیک هفت بازی اول خود در این لیگ را با هفت پیروزی پیاپی پشت سر گذاشته و در سه بازی اخیر هفده گل به ثمر رسانده است.

1742158

مک‌منمن که در دوران حضور در رئال مادرید با این تیم دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده در یک مصاحبه گفت:" من معتقدم سلتیک به راحتی می‌تواند در این بازی یا پیروز شود یا کار را به تساوی بکشاند. رئالی‌ها همیشه از گروه‌شان صعود می‌کنند ولی اینکه در بازی اول و دوم کارشان خیلی خوب نباشد سابقه دارد. بازی فردا برای سلتیک بهترین فرصت است تا دست به کار بزرگی بزند.

اولین بازی چمپیونزلیگ به‌علاوه سر و صدای کرکننده ورزشگاه سلتیک‌پارک می‌تواند کار را برای رئال سخت کند. گل زدن به رئال کار سختی نیست. ما سال گذشته این را در بازی‌هایشان دیدیم. رئالی‌ها دوست دارند دائما حمله کنند و همین باعث می‌شود فضاهایی برای استفاده مهاجمین باز شود".

دیدگاه‌ها