کد خبر : 1842263 | 14 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

پوستکوگلو: مقابل رئال دفاعی بازی نمی‌کنیم

آنگه پوستکوگلو، سرمربی سلتیک، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان می‌گوید هر چه ریسک یک بازی بیشتر باشد، فرصت‌های بیشتری هم در اختیار تیم او قرار خواهد داد.

پوستکوگلو: مقابل رئال دفاعی بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سلتیک اسکاتلند فردا شب در اولین روز لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خانگی به مصاف رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها می‌رود. آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی سلتیک می‌گوید تیمش در مقابل رئال دست‌بسته و از پیش باخته نیست و به کسب امتیاز در این بازی امید دارد.

سلتیک فصل جاری لیگ برتر اسکاتلند را فوق‌العاده آغاز کرده و علاوه بر هفت پیروزی پیاپی در سه مسابقه اخیر خود هفده گل به ثمر رسانده و تنها یک بار دروازه‌اش را باز شده دیده است.

در کنفرانس خبری پوستکوگلو، برخی خبرنگاران معتقد بودند ادامه سبک سراسر تهاجمی سلتیک در مقابل تیمی مثل رئال مادرید شانس شکست را به شدت افزایش خواهد داد ولی سرمربی تیم اسکاتلندی این نظر را رد کرده و می‌گوید در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد که تیمی که با سبک دفاعی وارد میدان می‌شود شکست نخورد.

1742189

پوستکوگلو در این کنفرانس خبری گفت:" شما که می‌گویید اگر با سبک تهاجمی مقابل رئال بازی کنیم با ریسک بالایی مواجه می‌شویم، لطفا بگویید آیا سبک فوتبالی هست که هیچ ریسکی نداشته باشد؟ اگر به من تضمین می‌دهید که فردا شب با سبک مد نظر شما بازی کنم حتما نتیجه می‌گیرم من به حرف‌تان گوش خواهم داد. ولی هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین بدهد که یک سبک خاص ریسک را حداقل می‌کند.

هر سبکی که بازی کنید و هر رویکردی که به بازی داشته باشید ریسک خواهد داشت. ولی گاهی ریسک بالاتر به معنای فرصت بیشتر است. چون سعی ما این است که فوتبال متفاوتی انجام بدهیم. نمی‌خواهیم مثل تیم‌های دیگر باشیم. ولی در این شرایط همیشه این احتمال هست که شما شکست بخورید.

اشکالی هم ندارد. من در گذشته سابقه شکست‌های تلخ را داشته‌ام. مهم این است که بعدش همت کنید و بلند شوید و به راه‌تان ادامه بدهید. من نمی‌گویم به پیروزی اطمینان داریم. تنها چیزی که در کنترل ما است عملکرد خودمان است.

این کاری است که سال گذشته و امسال کرده‌ایم و فردا شب مقابل رئال هم انجام خواهیم داد. ما سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را بازی کنیم و تا جای ممکن بهترینِ سلتیک را ارا‌ئه دهیم. در اکثر موارد تیمی که عملکرد خوبی دارد نتیجه هم می‌گیرد".

دیدگاه‌ها