کد خبر : 1842351 | 15 شهریور 1401 ساعت 10:23 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

رودریگو: بدون بنزما هم برنده می‌شویم

رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، معتقد است تیمش می‌تواند در غیاب کریم بنزما هم برابر سلتیک پیروز شود.

رودریگو: بدون بنزما هم برنده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف سلتیک خواهد رفت. 
کارلو آنچلوتی روز گذشته در نشست خبری پیش از این بازی به این نکته اشاره کرد که شاید بنزما در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشته باشد تا بتواند کمی استراحت کند. 
این بازیکن فرانسوی از ابتدای فصل جدید تا به حال در تمامی دقایق دیدارهای رئال در زمین حضور داشته و موفق شده است سه گل در چهار بازی لالیگا به ثمر برساند. 
با توجه به فشرده بودن رقابت‌های این فصل لالیگا، لیگ قهرمانان و جام جهانی 2022 قطر که قرار است در ماه نوامبر و دسامبر برگزار شود، توجه به شرایط سلامتی بازیکنان اهمیت خاصی برای باشگاه‌ها دارد. 

1742355

رودریگو در واکنش به احتمال غیبت بنزما در ترکیب رئال در بازی برابر سلتیک به خبرنگاران گفت:«این که چه بازیکنانی روز سه‌شنبه در ترکیب تیم حضور داشته باشند هیچ اهمیتی نخواهد داشت چون ما در تمامی پست‎‌ها در سراسر زمین بسیار قدرتمند هستیم و پیروز خواهیم شد.»
این بازیکن برزیلی با اشاره به تقویم فشرده فصل 23-2022 نیز اضافه کرد:«ما می‌دانیم که دوره شلوغی در پیش داریم که باید هر هفته دو بازی برگزار کنیم اما این شرایط را بسیار دوست داریم. حضور در دیدارها و بازی کردن همیشه حس بهتری به همراه دارد.»
رئال مادرید که فصل گذشته به چهاردهمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسید، برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در اولین گام به مصاف سلتیک خواهد رفت و پس از آن باید روبروی لایپزیش و شاختار دونتسک قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها