کد خبر : 1842368 | 15 شهریور 1401 ساعت 11:28 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

بونوچی: همه باید برای مهار مسی و نیمار تلاش کنیم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که بازی برابر پاری سن ژرمن برای این تیم بسیار جذاب است.

بونوچی: همه باید برای مهار مسی و نیمار تلاش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس سه‌شنبه شب اولین دیدارش در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را برابر پاری سن ژرمن برگزار خواهد کرد. 
آلگری پیش از این مدعی شده بود که حریف اصلی یوونتوس برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، بنفیکا است و به نوعی از بازیکنانش خواسته بود که در این زمینه واقع‌بین باشند چون توانایی رقابت با پی اس جی را ندارند. 
بونوچی، در نشست خبری روز گذشته در پاسخ به سوالی در این‌باره گفت:«من لبخند می‌زنم چون همه ما به خوبی آلگری را می‌شناسیم. او این حرف را زد تا فشار را کم کند. مهم‌ترین بازی برای ما فرداست اما باید با بنفیکا هم روبرو شویم. بازی برابر این تیم‌های بزرگ و قهرمان بسیار خوب است.»

1710171

کاپیتان یووه درباره رویارویی با ستاره‌های بزرگ پی اس جی گفت:«کیلیان امباپه فوتبالیستی فوق‌العاده است. او تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را دارد. من اطمینان دارم که او از روحیه خوبی برخوردار است. رویارویی با او دشوار است. ما برای مهار کردن لیونل مسی و نیمار هم به تلاش تیمی نیاز داریم.»
او با ابراز امیدواری نسبت به درخشش تیمش در بازی برابر پی اس جی اضافه کرد:«بازی فردا جایی است که باید پیشرفت کنیم. وقتی بازیکنان جدیدی دارید، همیشه باید صبور باشید اما در شب‌های لیگ قهرمانان چیزهایی تغییر می‌کند. شما فردا شاهد یوونتوس بزرگی خواهید بود. این بازی خوب اما دشواری است. ما نباید فراموش کنیم که قرار است از این مسابقات لذت ببریم.»

دیدگاه‌ها