کد خبر : 1842410 | 15 شهریور 1401 ساعت 15:21 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

عملیات پیچاندن خبرنگاران توسط هیئت رییسه!

خروج سریع تاج و نبی و دیگران در سکوت

جلسه مهم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال بدون اعلام خروجی مشخص توسط اعضا به پایان رسید.

خروج سریع تاج و نبی و دیگران در سکوت

به گزارش "ورزش سه" پس از دعوت‌نامه روز گذشته سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برای حضور اعضا هیئت رییسه در نشست فوری امروز، جامعه فوتبال ایران منتظر اعلام تصمیمات بزرگ و کلان پیرامون فوتبال ملی بود. از همین رو توجه تمامی رسانه‌ها معطوف به جلسه امروز بود تا ببینند در نهایت تغییراتی که رییس فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی پیش از انتخابات از آن سخن به میان آورده بود، رسمی می‌شود یا خیر.
اما صبح امروز انتظار 6 ساعته خبرنگاران برای انعکاس صحبت‌های مهم اعضای هیئت رییسه با فرجام چشم‌گیری همراه نبود.
میرشاد ماجدی به عنوان نخستین عضو هیئت رییسه ساختمان فدراسیون فوتبال را برای حضور در وبیناری مربوط به AFC ترک کرد و از صحبت در خصوص مباحث مطرح‌شده در جلسه خودداری کرد.
احسان اصولی به عنوان سخنگوی هیئت رییسه در خصوص این جلسه کج‌دار و مریز صحبت کرد و از یک طرف از حضور تیم ملی در بهترین شرایط در جام جهانی صحبت کرد و از طرف دیگر وقتی صحبت از قطعیت حضور اسکوچیچ می‌شد با توجه به صحبت‌های قبلی و بدون اینکه موضعی از جلسه امروز هیئت رییسه را اعلام کند، از سرمربی بودن اسکوچیچ می‌گفت.
در هنگام مصاحبه اصولی، مهدی تاج، محمدرضا ساکت و مهدی محمدنبی به سرعت از محل فدراسیون خارج شدند.
درهنگام مصاحبه منصور قنبرزاده با خبرنگاران هم احمدرضا براتی و طهمورث حیدری و بهرام رضاییان در اتومبیل منتظر نایب‌رییس دوم فدراسیون بودند تا به همراه او در نهایت محل فدراسیون فوتبال را ترک کنند.
این اتفاقات درحالی رخ داد که منصور قنبرزاده در صحبت با خبرنگاران در مورد دلسوزی اعضای هیئت رییسه برای فوتبال کشور گفت که این جلسه اضطراری بوده تا کارها پیش برود و البته برخلاف صحبت‌های اصولی گفت که در مورد تمام مسائل تیم ملی در جلسه صحبت شده اما چیزی از آن را با خبرنگاران در میان نخواهد گذاشت.
این تناقض صحبت‌ها میان نایب‌رییس دوم فدراسیون و سخنگوی هیئت رییسه در این مقطع و بلافاصله بعد از پایان جلسه‌ای که هردو آنها در آن حاضر بودند، باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص نیمکت تیم ملی به بالاترین میزان خود در هفته گذشته برسد.

دیدگاه‌ها