کد خبر : 1842440 | 15 شهریور 1401 ساعت 18:44 | 32.7K بازدید | 8 دیدگاه

درخشش ستاره هلندی و کنایه روزنامه‌نگار انگلیسی؛

از بوندس‌لیگا تا جزیره؛ لوکادیا با پرسپولیس رکورد زد!

روزنامه‌نگار معروف انگلیسی نوشته که یورگن لوکادیا در دو بازی برای پرسپولیس به اندازه 30 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا، جزیره و ام‌ال‌اس گلزنی کرده است.

از بوندس‌لیگا تا جزیره؛ لوکادیا با پرسپولیس رکورد زد!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن لوکادیا شب گذشته با یک جایگیری فوق‌العاده موفق شد دروازه هوادار را باز کند و در حالی‌که هنوز دقایق بازی‌اش به 180 نرسیده، دومین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر برساند.

این گل در حالی به ثمر رسید که لوکادیا در دور برگشت فصل 2021-22 با پیراهن بوخوم تنها دو گل زده و دروازه بایرن مونیخ و دورتموند را باز کرده بود اما در سایر مسابقات عملکرد خوبی را از خود نشان نداده بود. در دور رفت او هیچ گلی برای برایتون نزده بود تا با آماری ضعیف به‌صورت قرضی راهی بوخوم شود.

1742541

همین موضوع مورد اشاره اندی نیلر، ستون‌نویس روزنامه اتلتیک قرار گرفته است: یورگن لوکادیا مهاجم سابق برایتون در بازی‌های لیگ برتر خلیج فارس دو بار برای پرسپولیس در برد مقابل صنعت نفت و هوادار گلزنی کرده است. این تعداد گلی است که مرد هلندی در 30 بازی قبلی برایتون، سینسیناتی و بوخوم به ثمر رسانده است.

این توییت از آن جهت کنایه آمیز است که برایتون با صرف هزینه بالا لوکادیا را به‌خدمت گرفت و انتظار داشت که او نقش یک ستاره واقعی را ایفا کند اما لوکادیا باوجود گلزنی مقابل آرسنال و اورتون، هرگز در سطح موردنظر ظاهر نشد و سه بار به‌صورت قرضی به تیم‌های مختلف در آمریکا و آلمان رفت تا شاید به فرم مدنظر برسد اما هرگز این اتفاق برایش رخ نداد.

1742538

یک شروع فوق‌العاده برای لوکادیا با پرسپولیس حالا دوباره توانایی او را  _در سطحی پایین‌تر_ به هواداران فوتبال نشان می‌دهد. البته انتظارات از لوکادیا بالاتر از این است و او باید تعداد گل‌های بیشتری را برای تیمش بزند.

لوکادیا آخرین‌بار در فصل 2013-14 با پیراهن پی‌اس‌وی توانست گل‌های خود در لیگ برتر را دو رقمی کند و حالا این چالشی است که در لیگ برتر ایران هم دنبال می‌کند تا شاید برای اولین‌بار به‌عنوان آقای گلی دست یابد.

دیدگاه‌ها