کد خبر : 1842454 | 15 شهریور 1401 ساعت 19:50 | 150.6K بازدید | 17 دیدگاه

سرمربی پرتغالی با قرارداد چهارماهه به تهران می‌آید

رقم باورنکردنی توافق کی‌روش با ایران

فدراسیون در مذاکرات ابتدایی خود با سرمربی پرتغالی، توافق حضور چهارماهه با قرارداد ماهیانه 50هزار دلاری را کسب کرده است.

رقم باورنکردنی توافق کی‌روش با ایران

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با توجه به وعده‌های پیش از انتخابات مهدی تاج، قابل پیش‌بینی بود که در صورت ریاست وی، مذاکرات برای بازگشت کارلوس‌ کی‌روش نهایی شود، این موضوع از امروز به‌صورت جدی دنبال شد و یکی از موضوعات مهم جلسه امروز هیئت‌رئیسه در ساختمان فدراسیون فوتبال بود.

بنا بر اطلاعات کسب شده، بعد از توافقات ابتدایی برای حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران برای مسابقات جام جهانی، قرارداد وی به‌صورت ماهیانه 50هزار دلار منعقد می‌شود و او تا پایان این رقابت‌ها هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت و بعد از آن با قراردادی جدید کار را دنبال خواهد کرد.

این در حالیست که موضوع اصلی در خصوص نحوه پایان دادن به قرارداد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی و تیم کادرفنی‌اش است و بعد از آن به‌زودی شاهد حضور سرمربی پرتغالی جدید تیم ملی و آغاز اردو در اتریش باید بود.

حضور کی‌روش در ایران به‌طور کلی دلایل مالی نداشته و این سرمربی مشهور پرتغالی صرفا انگیزه‌هایی چون حضور در چهارمین جام جهانی متوالی را داشته است و ظاهرا مسائل مالی اهمیت زیادی برای او نداشته چرا که پیش از این هم صحبت‌های مبنی بر درخواست قرارداد 900هزاردلاری و چهارساله از سوی سرمربی سابق تیم ملی به گوش می‌رسید که در نهایت باید منتظر ماند و دید کدام یک از این اخبار درست خواهد بود.

دیدگاه‌ها