کد خبر : 1842517 | 16 شهریور 1401 ساعت 01:41 | 107.8K بازدید | 14 دیدگاه

تکرار اتفاق چهار سال قبل؛

قول بزرگی که عطایی داد اما به آن عمل نکرد

تیم ملی والیبال ایران در پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

قول بزرگی که عطایی داد اما به آن عمل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بعد از قرار گرفتن در رتبه دوم گروه با قرعه سختی به نام برزیل روبرو شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در صورت پیروزی شاگردان بهروز عطایی مقابل هلند و صدرنشینی ایران در گروه ما در مرحله حذفی با حریف مراتب ساده‌تری مواجه می‌شدیم؛ که در آن صورت به جای برزیل به مصاف اوکراین می‌رفتیم.

در نهایت، دیدار مرحله یک هشتم نهایی امشب برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران به مصاف برزیل رفت. شاگردان بهروز عطایی در مجموع مسابقه عملکرد ناامیدکننده و بدی از خود به نمایش گذاشتند و در سه ست پیاپی برابر این حریف قدرتمند شکست خوردند.

1741850

تیم ملی والیبال ایران در دوره قبلی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان رتبه سیزدهمی را به خود اختصاص داده بود. نکته جالب این که با شکست امشب برابر برزیل تیم ملی ایران با رتبه سیزدهمی به کار خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان پایان داد تا اتفاقی مشابه چهار سال قبل برای والیبال ایران تکرار شود.

نکته قابل توجه دیگر به مصاحبه بهروز عطایی قبل از دیدار برابر هلند برمی‌گردد جایی که او گفته بود: ما در تمام ادوار گذشته تنها یک بار ششم شده‌ایم و در سایر ادوار عنوانی پایین‌تر از سیزدهم کسب کرده‌ایم. در آخرین دوره هم سیزدهم شدیم اما من با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌ایم قول می‌دهم عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.

با این حال عطایی هرگز نتوانست به این وعده خود عمل کند و همان‌طور که گفته شد تیم ملی والیبال ایران با کسب رتبه سیزدهمی به کار خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2022 پایان داد.

رتبه‌بندی تیم‌های نهم تا بیست‌وچهارم قهرمانی مردان جهان 2022 به قرار زیر است:

9- صربستان
10- هلند
11- ترکیه
12- ژاپن
13- ایران
14- کوبا
15- آلمان
16- تونس
17- کانادا
18- مکزیک
19- مصر
20- بلغارستان
21- قطر
22- پورتوریکو
23- کامرون
24- چین

دیدگاه‌ها