کد خبر : 1842521 | 16 شهریور 1401 ساعت 02:15 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد به این بازی نیاز داشت

آنچلوتی: وضعیت مصدومیت بنزما فردا مشخص می‌شود

کارلو آنچلوتی، پس از پیروزی رئال برابر سلتیک، نمایش ادن هازارد را ستایش کرد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز گفت که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

آنچلوتی: وضعیت مصدومیت بنزما فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امشب در گروه F لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، میزبان خود سلتیک را با نتیجه 0-3 شکست داد. وینیسیوس جونیور در دقیقه 56، لوکا مودریچ در دقیقه 60 و ادن هازارد در دقیقه 77 گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. در دقیقه 29 این بازی کریم بنزما به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از زمین خارج شد و جای خود را به هازارد داد.

1742679

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در پایان بازی گفت:«نیمه اول می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی نیمه دوم از هر نظر کامل بود. وقتی هازارد به زمین رفت، مطمئن بودم می‌تواند بدرخشد. از او خواسته بودم که حریف را غافلگیر کند و همین کار را نیز انجام داد. این یک بازی کامل از هازارد بود و برایش بسیار خوشحالم. او خودش نیز خوشحال است. هازارد به این بازی و درخشش نیاز داشت.»

کارلتو ادامه داد:«تونی کروس و لوکا مودریچ به خوبی بازی را کنترل کردند و سلتیک نمی‌توانست ما را پرس کند و توپ را در اختیار بگیرد. سپس با انرژی بازیکنان جوان‌مان به آنها ضربه زدیم. به خصوص کروس عالی کار کرد و به تیم نظم و آرامش می‌داد. او مثل همیشه فوق‌العاده خوب بود.»

1742762

آنچلوتی در مورد مصدومیت کریم بنزما گفت:«فردا در آرامش وضعیت کریم را بررسی خواهیم کرد. به نظر نمی‌رسد مشکلش جدی باشد ولی هنوز مشخص نیست مصدومیتش عضلانی است یا خیر. مصدومیت ادر میلیتائو نیز جدی نیست.»

دیدگاه‌ها