کد خبر : 1842544 | 16 شهریور 1401 ساعت 11:00 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

کورتوا: اگر مصدومیت بنزما جدی نبود، تعویض نمی‌شد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید اگر مصدومیت کریم بنزما جدی نبود، او از کادر فنی درخواست تعویض نمی‌کرد.

کورتوا: اگر مصدومیت بنزما جدی نبود، تعویض نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف سلتیک رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
یکی از اتفاقات ناگوار این بازی برای رئال، مصدومیت بنزما بود که باعث شد این بازیکن در نیمه اول از زمین بازی خارج شود و ادن هازارد جای او را بگیرد. 
هرچند، هازارد موفق شد پس از مدت‌ها نمایش خوبی در ترکیب رئال داشته باشد، یک پاس گل ارسال کند و یک گل نیز به ثمر برساند اما  نگرانی از مصدومیت بنزما در فصل فشرده پیش رو برای تمامی هواداران و بازیکنان رئال وجود دارد. 
کورتوا پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن گفت:« ما هنوز چیزی نمی‌دانیم. پس از یک ضربه کرنر، من توپ را گرفتم و آن را به او پاس دادم و او احساس دردی در ناحیه زانو داشت. امیدوارم که این مشکل جدی نباشد چون بنزما معمولا وقتی درد دارد از کادر فنی می‌خواهد که او را تعویض کند.»

1742687
این بازیکن بلژیکی با تمجید از عملکرد هموطنش در این بازی اظهار داشت:«هازارد بازیکن بسیار مهمی برای ماست و درخشش او احساس خوبی دارد. پس از خراب کردن پنالتی برابر سلتاویگو بسیار ناراحت بود و در دو بازی بعدی فرصت بازی نداشت اما وقتی وارد زمین شد توانست با ریتم بازی سازگار شود و نشان داد که کارلو آنچلوتی می‌تواند روی او حساب کند.»
او همچنین با اشاره به پیروزی خوب رئال در این بازی اضافه کرد:« نیمه اول کمی دشوار بود. آنها بازی را بسیار خوب اداره کردند. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود چون آنها مدت‌ها در لیگ قهرمانان نبودند و همین کار را برای ما سخت کرد اما توانستیم کنترل بازی را در نیمه دوم به دست بگیریم و پیروزی ارزشمندی را کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها