کد خبر : 1842550 | 16 شهریور 1401 ساعت 11:23 | 3.8K بازدید | 3 دیدگاه

عیدی: امیدوارم برابر فولاد به اولین بردمان برسیم

توضیح مدافع ملوان در مورد گل به خودی بدموقع

مجید عیدی می‌گوید نتایجی که ملوان می‌گیرد با عملکردشان در زمین هم‌خوانی ندارد.

توضیح مدافع ملوان در مورد گل به خودی بدموقع

به گزارش "ورزش سه"، دروازه ملوان در دقایق پایانی دیدار با گل‌گهر باز شد و این تیم در سیرجان برابر میزبان خود شکست خورد. مجید عیدی، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم بازی هجومی انجام دادند. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و نکاتی را که به ما گفته بودند به خوبی در زمین اجرا کردیم. با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم بازی را خوب جلو بردیم.

او در مورد گل به خودی ادامه داد: دقایق پایانی آن‌ها رو به بازی بلند آوردند، با توجه به اینکه بازیکنان بلند قامتی داشتند، متاسفانه روی یک صحنه من توپ را از جلو پای مهاجم حریف زدم و در برگشت توپ به ساق پایم برخورد کرد و به صورت خیلی اتفاقی وارد دروازه شد.

این بازیکن در مورد جو ورزشگاه سیرجان عنوان کرد: ورود هواداران به ورزشگاه جو فوق‌العاده‌ای به بازی داده بود. بیشتر بازی‌ها جذاب و دیدنی شده‌اند و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

مدافع ملوان در مورد قضاوت داور توضیح داد: داوری هم مشکل خاصی نداشت و به نظرم قضاوت خوبی بود فقط تیم داوری در بعضی از صحنه‌ها با هم هماهنگ نبودند.

وی در مورد اینکه چه زمانی ملوان اولین سه امتیاز لیگ را کسب می‌کند، عنوان کرد: فوتبالی که ما بازی می‌کنیم، با نتایج به دست آمده هم‌خوانی ندارد. پنج هفته از لیگ گذشته و ما بازی به بازی بهتر شدیم. با توجه به شرایطی که تیم دارد، مطمئن باشید خودمان را به رتبه‌های بالای جدول می‌رسانیم.

عیدی در مورد دیدار با فولاد افزود: انشالله بازی با فولاد هواداران‌مان ورزشگاه را پر کنند که وجودشان به ما شور و انگیزه می‌دهد. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها