کد خبر : 1842570 | 16 شهریور 1401 ساعت 12:28 | 45.9K بازدید | 7 دیدگاه

استارت ارسلان در آغوش احساسی ساپینتو (عکس)

ارسلان مطهری پس از سه بازی دوری از ترکیب تیم، شب گذشته برابر پیکان به میدان رفت.

استارت ارسلان در آغوش احساسی ساپینتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون روابط مطهری و باشگاه استقلال، به سوژه روزهای اخیر فوتبال ایران تبدیل شده بود. بازگشت سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، مهدی قایدی و جذب محمد محبی باعث شد تا آبی‌ها با شرایط غیرقابل پیش‌بینی روبرو شوند و به همین دلیل، لیست بزرگسالان این تیم از سقف تعیین شده نیز تجاوز کرد و همین مسئله سبب شد تا جا برای حضور کاوه رضایی در فهرست نفرات تیم وجود نداشته باشد.

آبی‌ها چند روز متوالی با ارسلان مشغول مذاکره بودند تا این بازیکن را به فسخ قرارداد و جدایی از تیم راضی کنند ولی مطهری علاقه‌ای به از دست دادن پیراهن استقلال نداشت و به همین دلیل صحبت‌های طرفین بی‌نتیجه به پایان رسید تا درنهایت، کاوه رضایی به ناچار راهی تراکتور شود و مطهری نیز در جمع شاگردان ساپینتو به کارش ادامه دهد.

1742853
1742852

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرمربی پرتغالی در نشست خبری پس از بازی با ملوان رسما جدایی ارسلان را اعلام کرده بود و حتی عنوان کرد این پیروزی را به این بازیکن تقدیم می‌کند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مطهری در استقلال ماند و این کاوه بود که سر از تراکتور درآورد. با این حال، به دلیل همان مشکلات و اختلافات در روند مذاکرات، ارسلان جایی در تمرینات تیم نداشت و او به صورت انفرادی خود را برای ادامه لیگ آماده می‌کرد.

1742854

نکته عجیب اینکه حتی پس از بازگشت این مهاجم به تمرینات گروهی و صدور مجوز از سوی ساپینتو، تصاویر مطهری در تمرینات تیم منتشر نمی‌شد تا در نهایت پس از چند روز، رسانه باشگاه استقلال تصمیم گرفت که از تصاویر این بازیکن نیز استفاده کند و بالاخره در بازی روز گذشته برابر پیکان، نام ارسلان به لیست تیم اضافه شد.

1742855

در دقایق پایانی دیدار با خودروسازان و در شرایطی که آبی‌ها نیاز مبرمی به گلزنی داشتند، ارسلان وارد زمین مسابقه شد و حتی یک فرصت خوب گلزنی نیز به دست آورد که دخالت مدافع پیکان مانع از به ثمر رسیدن گل قیچی برگردان او شد. در لحظاتی که این بازیکن قصد داشت وارد زمین شود، ساپینتو او را در آغوش کشید تا بدین صورت به مهاجم تیمش انگیزه بدهد.

عکس‌ها: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها