کد خبر : 1842590 | 16 شهریور 1401 ساعت 13:28 | 25.6K بازدید | 8 دیدگاه

من ستاره هستم، فراموشم نکنید

اسدی در تبریز به دنبال اثبات یک ادعای بزرگ

هافبک شماره هشت فصل گذشته پرسپولیس در بازگشت به تبریز به عنوان ستاره شماره یک این تیم شناخته می‌شود و توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد.

اسدی در تبریز به دنبال اثبات یک ادعای بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی در بازی با آلومینیوم اراک نیز توانست عملکرد مثبتی از خود در مسیر کسب نتیجه قربان بردیف و تراکتور به جا بگذارد.

هافبک میانی تراکتور که با پیراهن شماره 9 در ترکیب این تیم به میدان می‌رود توانست در هفته پنجم دومین گل خود را اینبار با زیبایی خاصی که نشان از بازگشت اعتمادبه‌نفس و روزهای خوب گذشته‌اش داشت، به ثمر برساند و برد تراکتور را در ثانیه‌های پایانی این جدال قطعی کند.

اسدی که بعد از تجربه حضور در فوتبال اروپا در نقل و انتقالات فصل گذشته به عنوان ستاره مدنظر پرسپولیس مدت زیادی را درگیر این انتقال بود، در نهایت با پیراهن شماره هشت رونمایی شد. جدایی احمد نوراللهی و جایگزینی رضا اسدی با سر و صدای زیاد باعث شد تا انتظارات از این بازیکن تا حد زیادی بالا برود.

اسدی اما علیرغم عملکرد خوبی که داشت با یک دیوار عجیب مواجه شده بود که نمی‌توانست رابطه نزدیکی با هواداران برای او شکل دهد و نزدیکانش نیز از برخی باندبازی‌ها برای شکل‌گیری جایگاه مثبت او بین هواداران خبر می‌دادند. اتفاقی که البته هیچ وقت تایید نشد اما عملکرد مثبت او به عنوان یکی از گلزن‌ترین هافبک‌های پرسپولیس و هجمه و انتقاداتی که متوجه وی بود، این موضوع را تقویت می‌کرد.

1742875

با پایان فصل و در شرایطی که یحیی نیز به تمدید قرارداد با اسدی تمایل نشان داده بود و در درخواستی رسمی آن را به اطلاع باشگاه رساند، مدیران تیم نیز با ارائه پیشنهاداتی پایین‌تر از حد انتظار این بازیکن و حتی نسبت به فصل گذشته‌اش، نشان دادند که تمایلی برای ادامه همکاری با وی ندارند. موضوعی که باعث شد او در میان پیشنهاداتی که داشت در نهایت با تراکتور پای میز مذاکره بنشیند و به تیم سابق خود بازگردد.

اسدی که در تراکتور از وجهه مقبولی چه در بین بازیکنان و چه در بین هواداران برخوردار بود، خیلی زود توانست جایگاه خود را به دست بیاورد و به عنوان یکی از ستاره‌های تیم خود را مطرح کرده است. ثبت دومین گل در ترکیب تراکتور در پایان هفته پنجم و موفقیت عملکرد با استناد به سایت‌های آماری، نشان می‌دهد که اکنون شرایط کاملا به سود شماره 9 کنونی تراکتور پیش می‌رود و باید منتظر روز تقابل او با پرسپولیس و اثبات ادعای توانایی‌های برتر او بود.

اسدی در جدال با آلومینیوم اراک ضمن برتری در خط میانی تیمش علیه شاگردان مهدی رحمتی، در صحنه گل اول با توپ‌گیری جالب توجه و در ادامه ارسالی به قلب دفاع و محوطه جریمه حریف، تیمش را صاحب موقعیت گل کرد. در صحنه گل دوم نیز او با حرکاتی تکنیکی که کمتر دیده بودیم، به قلب دفاعی حریف زد و در ادامه با ضربه تمام کننده خود، خیال تبریزی‌ها و قربان بردیف را بابت کسب سه امتیاز این جدال راحت کرد.

هافبک میانی تراکتور باید دید با ادامه این روند پرسپولیسی‌ها را بابت از دست دادن مهره تاثیرگذاری که در تبریز در قامت ستاره ظاهر شده است، پشیمان خواهند کرد یا خیر. باید منتظر روند عملکرد او در هفته‌های بعدی ماند.

دیدگاه‌ها