کد خبر : 1842650 | 16 شهریور 1401 ساعت 20:59 | 27K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ تن‌هاخ به اریک بایی؛ من اهل تبعیض نیستم

اریک تن‌هاخ به صحبت‌های اخیر اریک بایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شود؛ واکنش نشان داد و این ادعا را رد کرد.

پاسخ تن‌هاخ به اریک بایی؛ من اهل تبعیض نیستم

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایی که امسال تابستان به‌صورت قرضی از منچستریونایتد به مارسی پیوست؛ در روزهای اخیر ادعایی جنجالی مطرح کرد و گفت مربیان یونایتد وقتی به دنبال انتخاب ترکیب ثابت خود هستند همیشه به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شوند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، امروز به این ادعای مدافع ساحل‌عاجی واکنش نشان داد و صحبت‌های او را تکذیب کرد.

1742999

اریک بایی گفته بود بازیکنان انگلیسی این را می‌دانند که در هر صورت انتخاب خواهند شد. او ابراز امیدواری کرد که اریک تن‌هاخ این شرایط را تغییر بدهد و شرط تساوی فرصت‌ها را در یونایتد برقرار کند.

اریک تن‌هاخ در واکنش به صحبت‌های بایی گفت:" این حرف‌ها درباره من صدق نمی‌کند. در رختکنِ ما دوستی برقرار است و بازیکنان فارغ از ملیت‌شان تنها بر اساس میزان آمادگی انتخاب می‌شوند".

1743000

اریک بایی در سال 2016 با قراردادی 40 میلیون یورویی از ویارئال به یونایتد پیوست ولی به مرور زمان به‌ندرت در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار داشت. مصدومیت‌های متعدد این مدافع ساحل‌عاجی یکی از عواملی بود که او را از ترکیب فیکس شیاطین سرخ دور نگه داشته بود.

او در صحبت‌های جنجالی‌اش گفته بود:" همیشه حس می‌کردم بازیکنان انگلیسی نسبت به بقیه برتری دارند. آنها هم این را حس می‌کردند و می‌دانستند در هر صورت فیکس هستند. این تیم را ضعیف می‌کند. با شناختی که از شخصیت تن‌هاخ دارم امیدوارم او بتواند این شرایط را تغییر بدهد".

دیدگاه‌ها