کد خبر : 1842739 | 17 شهریور 1401 ساعت 14:02 | 7K بازدید | 11 دیدگاه

خداراشکر که این هواداران را در کنارمان داریم

غلامعلی‌بیگی: از بازی با استقلال امتیاز می‌خواهیم

مدافع راست نساجی می گوید برای شادی هواداران تیمش از هیچ تلاشی در بازی های آینده دریغ نخواهند کرد.

غلامعلی‌بیگی: از بازی با استقلال امتیاز می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته پنجم اولین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد و شرایط خود را در جدول بهبود بخشید. شاگردان حمید مطهری حالا با شرایط روحی بهتر روز شنبه میهمان استقلال هستند و امیدوارند به شرایط رو به رشد خود ادامه بدهند.

سعید غلامعلی بیگی یکی از بازیکنان باتجربه نساجی است که امسال در پست غیر تخصصی دفاع راست به میدان می‌رود و نقش زیادی در موفقیت های تیمش دارد. او درباره شرایط نساجی بعد از بازی با مس کرمان به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که توانستیم مزد تلاشمان را بگیریم و اولین پیروزی فصل را به دست بیاوریم. برای ما بسیار مهم بود که در حضور هواداران پرشور خود پیروز شویم و خداراشکر که این مهم حاصل شد. امیدوارم روند روبه جلو و خوبمان را ادامه بدهیم و موفقیت های بزرگتری را نیز به دست بیاوریم.

مدافع راست نساجی ادامه داد: تیم ما نسبت به پارسال تغییراتی داشته و از اول فصل می گفتیم که نیاز به زمان داریم تا تفکرات کادرفنی اجرا شود و به هماهنگی ایده آل برسیم. البته که از داوری نیز در هفته های نخست بسیار ضرر کردیم و امتیازاتی از ما گرفته شد. با این حال بازی به بازی جلو می رویم و الان هم تمام تمرکز خود را گذاشته ایم تا مقابل استقلال عملکرد خوبی داشته باشیم.

غلامعلی بیگی درباره مسابقه با استقلال و شانس موفقیت تیمش در ورزشگاه آزادی گفت: قطعا کار سختی داریم. استقلال تیمی بزرگ و پرمهره است که مقابل هوادارانش بسیار خطرناک تر است. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و نسبت به پارسال تقویت شده اند و ستاره های بزرگی در اختیار دارند. با این حال ما نیز تیم دست و پا بسته ای نیستیم و برای کسب موفقیت مقابل استقلال دست به هرکاری خواهیم زد. با روحیه خوب به ورزشگاه آزادی می رویم و امیدوارم به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم. می خواهیم با امتیاز ورزشگاه را ترک کنیم و انشاالله اتفاق خاصی نیفتد و به هدفمان برسیم.

او با اشاره به نقش هواداران نساجی روی عملکرد این تیم بیان کرد: هواداران ما واقعا کم نظیر هستند. ما برای سربلندی و شادمانی این هواداران هرچه در توان داریم می گذاریم. خوشحالیم که بعد از مدت ها در ورزشگاه خانگی خودمان به میدان می رویم و آنها در کنار ما هستند. شک ندارم در بازی با استقلال هم هواداران پرشور ما زحمت می کشند و برای حمایت از نساجی به ورزشگاه آزادی می آیند. انشاالله بتوانیم با خوشحالی آنها را راهی شمال کنیم و شرمنده شان نشویم.

غلامعلی بیگی در پایان درباره آینده نساجی افزود: تیم خوبی داریم که فوتبال روانی را بازی می کند. برای موفقیت در مسابقات آینده باید کار کنیم. امسال لیگ برتر بسیار سخت است و همه تیم ها شرایط نسبتا مناسبی دارند. بازی های سختی داریم اما شک ندارم با انگیزه ای که در بچه ها وجود دارد می توانیم با کسب نتایج خوب دل مردم خوب مازندران و به خصوص قائمشهری های عزیز را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها