کد خبر : 1842749 | 17 شهریور 1401 ساعت 15:54 | 32.2K بازدید | 11 دیدگاه

هواداران به معنای واقعی، یار دوازدهم ما هستند

عبدی: نتایج استقلال، دلیل بد بودن تیمشان نیست

مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.

عبدی: نتایج استقلال، دلیل بد بودن تیمشان نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی توانست نخستین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم را برابر مس کرمان به دست بیاورد. مهرداد عبدی در مورد این دیدار به خبرنگار ورزش سه گفت: بازی با مس سخت بود و چهار هفته بود که برنده نشده بودیم‌. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. توانستیم با یک نتیجه خوب برنده از زمین خارج شویم. این اولین برد ما بود و امیدوارم بهتر از این ها بتوانیم نتیجه بگیریم‌.

این بازیکن در خصوص بازی در استادیوم شهید وطنی و در حضور هواداران عنوان کرد: هواداران ما به معنای واقعی یار دوازدهم هستند چون خیلی به ما کمک می کنند. در یک بازی ۹۰ دقیقه ای، یک دقیقه هم سکوت نکرده و مدام تیمشان را تشویق می کنند. 2 سال ندیدن آن ها سخت بود و اینکه الان حضور دارند لذت بخش است و حال و هوای فوتبال را قشنگ تر می کند. خدا را شکر توانستیم ببریم و یک هدیه به آن ها بدهیم.

عبدی در مورد قضاوت فغانی نظرش را اینگونه بیان کرد: به شخصه در مورد داوری صحبت نمی کنم ولی ما سه هفته از این مسئله آسیب دیدیم ولی آن اتفاقات گذشته و باید به آینده نگاه کنیم. آقای فغانی داوری بی نقصی داشت. ایشان نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و رزومه اش کاملا مشخص است. انشاالله که در ادامه راه هم همینطور باشد.

وی در مورد دیدار با استقلال در هفته ششم گفت: بازی با استقلال سخت است چون تیم پرمهره ای است و سال گذشته قهرمان لیگ شده و بازی در آزادی و در مقابل تماشاگران آنها است ولی ما هم نساجی و مدافع عنوان قهرمانی حذفی هستیم و حرفهای زیادی برای گفتن داریم. انشاالله بتوانیم این ها را در زمین ثابت کنیم و یک بازی زیبا ببینیم.

عبدی که خودش هافبک دفاعی نساجی است در مورد تقابل با هافبک‌های استقلال در هفته آینده افزود: صد در صد کادرفنی تدابیر خاص خودش را دارد.‌ استقلال کلا تیم پر مهره ای است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. دو هفته‌ای است که آنها نتیجه نگرفته دلیل بر بد بودن تیمشان نیست و در ادامه نتایج لازم را کسب خواهند گرفت. امیدوارم یک بازی خوب و توام با نتیجه برای ما باشد.

دیدگاه‌ها