کد خبر : 1842811 | 18 شهریور 1401 ساعت 11:59 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد کیکر از تغییرات عجیب و غریب سیوانه

لورکوزن حتما راهی پیدا می‌کند که ببازد

نشریه آلمانی کیکر به تغییرات ناموفق سرمربی لورکوزن در دیدار مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و گفت سیوانه باید هر چه سریع‌تر ترکیب اصلی خود را بشناسد.

لورکوزن حتما راهی پیدا می‌کند که ببازد

به گزارش “ورزش سه”، بایر لورکوزن، چهارشنبه شب برای انجام اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان به بلژیک رفت و در بازی‌ای که سردار آزمون را تنها در چند دقیقه پایانی در ترکیب خود داشت مقابل کلوب بروژ با نتیجه 1-0 شکست خورد.

1741933

نشریه آلمانی کیکر در یادداشتی به مناسبت این شکست به انتقاد از تغییراتی که جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن، در این بازی در ترکیب تیمش داده بود انتقاد کرد و گفت: مربی سوئیسی باید هر چه سریع‌تر ترکیب اصلی خود را بشناسد چرا که دوران کسب تجربه او در این تیم به پایان رسیده است.

کیکر می‌گوید درست است که لورکوزن در این بازی بدشانسی آورد و نباید شکست می‌خورد اما نمی‌توان علت شکست را تنها بدشانسی دانست. در این گزارش ادعا شده که بروژ با ارائه یک بازی بدون اشتباه و نه چندان زیبا موفق شد تیمی را که سال گذشته رتبه سوم بوندس‌لیگا را به‌دست آورد، شکست دهد و این برای فوتبال آلمان قابل‌پذیرش نیست.

ششمین شکست در هفتمین بازی
با وجود اشتباه عجیب لوکاس هرادکی، دروازه‌بان لورکوزن، که عامل اصلی شکست بود اما اشتباه غیرقابل‌باور او نمادی است از وضعیتی که لورکوزن این روزها تجربه می‌کند. شش شکست از هفت بازی رسمی ابتدای فصل! کیکر می‌گوید لورکوزن امسال هر طور شده راهی برای باختن پیدا می‌کند.


روحیه بالا و لذت بردن از فوتبال؟ حلقه گمشده لورکوزن
لورکوزن در بازی قبلی و شکست 3-2 مقابل فرایبورگ هم دوبار دروازه‌اش روی ضربات کرنر باز شده بود و در مقابل بروژ هم، خط دفاعی و دروازه‌بان روی یک کرنر با اشتباهات خود عامل اصلی شکست شدند. اما در هر هفت بازی که شاگردان سیوانه تا اینجا انجام داده‌اند یک نکته کاملا مشخص است: لورکوزنی‌ها از فوتبال بازی کردن لذت نمی‌برند! 

جرارد سیوانه، مثل بازی‌های قبلی در بوندس‌لیگا در مقابل بروژ هم همچنان به دنبال ترکیب اصلی‌اش می‌گشت. او در این بازی تغییرات گسترده‌ای در ترکیب تیمش داد که کیکر آن‌ها را بیش از حد و نالازم می‌داند.

1743120

تغییرات بیش از حد
بایر بازی را با سیستم 3-4-3 شروع کرد تا بازیکن جدیدش کالوم هادسون اودوی را به عنوان وینگر چپ به میدان بفرستد. اما سیوانه بین دو نیمه سیستم را به 4-2-3-1 تغییر داد و هادسون اودوی ابتدا به عنوان بازیکن شماره 10 به ایفای نقش پرداخت ولی در ادامه نیمه دوم به بال چپ برگشت.

درست مثل هادسون اودوی که نمایش دل‌پذیری نداشت جرمی فریمپونگ هم در جریان 90 دقیقه در سه پست مختلف بازی کرد. او ابتدا به عنوان هافبک راست بازی می‌کرد، سپس به بال راست رفت و در پایان بازی به عنوان دفاع راست مورد استفاده قرار گرفت.

فریمپونگ، بازیکنی با خوی تهاجمی است که سیوانه او را در فاز دفاعی تیمش محبوس کرده بود. او در واقع، بهترین اسلحه تهاجمی‌اش را بدون استفاده گذاشت. تغییرات دائمی سیستم و ترکیب لورکوزن برای بازیکنان این تیم به سردردی شدید تبدیل شده است. سیوانه، باید هر چه سریع‌تر به سیستم و ترکیب مد نظرش برسد و سیستم و ترکیبی را انتخاب کند که با شخصیت تهاجمی لورکوزن همخوانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها