کد خبر : 1842825 | 18 شهریور 1401 ساعت 13:17 | 42.4K بازدید | 2 دیدگاه

کی‌روش مینی‌کمپ اسکوچیچ را تغییر می‌دهد

با انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، آخرین تحولات برای چیدمان نیمکت تیم ملی و شرایط اردویی برای حضور این مربی در اتریش دنبال می‌شود.

کی‌روش مینی‌کمپ اسکوچیچ را تغییر می‌دهد

به گزارش "ورزش سه" از آنجایی که کارلوس کی‌روش قرار است در روز یکشنبه به تهران بیاید، اینکه او بلافاصله پس از عقد قرارداد و در فاصله 24 ساعت اردو را در تهران آغاز کند، انتظار عجیبی است، به‌خصوص که فهرست مینی‌کمپ تیم ملی نیز هنوز اعلام نشده و قطعا کی‌روش به زمان بیشتری برای دعوت از بازیکنان واجدشرایط برای این اردوی داخلی نیاز دارد.
البته با توجه به اینکه کی‌روش به صورت همیشگی مهلت بیشتری را از لیگ برای آماده‌سازی تیم ملی می‌خواسته احتمالا این کمپ را برقرار خواهد کرد اما با تغییرات و نکاتی که خود مدنظر دارد.
در این بین حضور جواد نکونام یا هر دستیار ایرانی دیگری بسیار کلیدی است چراکه اگر قرار باشد این کمپ با حضور بازیکنان ایرانی برگزار شود، او نقش اصلی را در معرفی بازیکنان داخلی به کی‌روش خواهد داشت.
در این شرایط به نظر می‌رسد تا فردا یا پس فردا تکلیف مینی‌کمپ تیم ملی مشخص شود اما فعلا هیچ تغییری در برنامه‌ریزی لیگ صورت نگرفته و لیگ ایران بعد از انجام بازی‌های روز شنبه تعطیل خواهد شد. در برنامه قبلی قرار بود بلافاصله پس از تعطیلی لیگ و در فاصله کمتر از 24 ساعت بازیکنان اولین تمرین ریکاوری خود را زیر نظر اسکوچیچ در زمین کمپ تیم‌های ملی انجام بدهند که این برنامه دچار تغییر خواهد شد چراکه اساسا ممکن نیست که کی‌روش که روز یکشنبه وارد تهران می‌شود، بتواند در همان روز و بعد از عقد رسمی قرارداد، تمرین تیم ملی را هم برگزار کند.

 اگر این مینی‌کمپ به صورت کامل لغو نشود، با توجه به اینکه باشگاه‌ها برنامه‌ریزی خود را برای تعطیلی انجام داده‌اند، این زمان تبدیل به یک مرخصی پیش‌بینی‌نشده برای بازیکنان و مربیان فوتبال ایران خواهد شد. البته شاید کی‌روش بعد از اردوی اتریش با همان سیاق همیشگی، برنامه خود را برای حضور در جام جهانی تدوین کرده و حتی اقدام به تعطیلی رقابت‌های لیگ کند.

دیدگاه‌ها