کد خبر : 1842855 | 18 شهریور 1401 ساعت 17:20 | 25.3K بازدید | 12 دیدگاه

اول پیروزی برابر کادیز، بعد بایرن مونیخ

ژاوی: به خاطر بایرن کسی نیمکت‌نشین نمی شود

ژاوی هرناندز تاکید کرد که فقط به پیروزی برابر کادیز فکر می کنند و پس از این بازی روی بایرن مونیخ تمرکز خواهند کرد. او بهترین تیم را به مصاف کادیز خواهد فرستاد.

ژاوی: به خاطر بایرن کسی نیمکت‌نشین نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از سه پیروزی متوالی در لالیگا و پیروزی 5-1 چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان برابر ویکتوریا پلژن، فردا باید برابر کادیز قرار بگیرد. بارسا این فرصت را دارد تا با کسب سه امتیاز، موقتا به صدر جدول برود.

1743467

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« کادیز حریف دشواری است و در چهار مصاف اخیر برابر ما بسیار خوب کار کرده است. ما نتوانسته ایم در دو سال گذشته کادیز را ببریم. دو بار باخته ایم و در دو بازی هم مساوی کرده ایم. حالا وقت این است که انتقام بگیریم. می دانم که کادیز کار را برای ما سخت خواهد کرد و در زمین خودشان انگیزه بالایی دارند. این از آن بازی هایی است که کسب سه امتیازش اهمیت بالایی دارد و با پیروزی در چنین دیدارهایی می توان در مسیر قهرمانی قرار گرفت.»

بازی پیش رو برابر بایرن:« تمرکز ما فعلا روی کادیز است و به بایرن فکر نمی کنیم. فصل تازه شروع شده و ابتدا باید کادیز را ببریم و سپس به بایرن خواهیم رسید. سه امتیاز بازی فردا بسیار مهم است. یازده بازیکن آماده برابر کادیز به میدان خواهند رفت و پنج تعویضی هم دارم. قرار نیست کسی به خاطر این بازی نیمکت نشین شود.»

1736690

نارضایتی آلبا از نیمکت نشینی:« آلبا را درک می کنم. برای من مهم این است که انگیزه اش را حفظ کند. او بسیار خوب تمرین می کند و هر بار به زمین رفته، خوب بازی کرده است. تعهد و تلاش او کم نشده و می دانم که دوست دارد در ترکیب ثابت باشد. زمانی برای خود من در بارسا همین اتفاق رخ داد و به خوبی او را درک می کنم.»

احتمال شکایت بارسا از اتلتیکو به خاطر گریزمان:« نظر من اهمیتی ندارد و این سوال که چرا گریزمان از دقیقه 60 به بعد وارد زمین می شود را باید از دیه‌گو سیمئونه بپرسید. این قضیه ای بین دو باشگاه است و به من ارتباطی ندارد.»

دشواری برای انتخاب ترکیب اصلی:« خوشحالم که تیم به خوبی تقویت شده و حالا کار من برای انتخاب ترکیب اصلی دشوار شده است. سطح رقابت در تیم بالاست و این به سود همه است. همیشه از چنین مشکلاتی استقبال کرده ام.»

1739607

درخشش لواندوفسکی:« سن برای او فقط یک عدد است. در مورد یک ستاره بزرگ صحبت می کنیم که تجربه بالایی دارد. فوتبالیستی کاملا بالغ و یک انسان فروتن که هم تیمی هایش را به بازیکنانی بهتر تبدیل می کند. او برای ما یک نعمت است.»

مصدومیت بنزما و تاثیر آن روی رئال:« تمرکز من روز بازی فرداست و نه به بنزما و نه به گریزمان توجهی ندارم. نگرانی من کادیز است و اینکه ممکن است غافلگیر شویم. توجهی به رئال و مسائل مربوط به این تیم ندارم.»

وضعیت جرارد پیکه:« با پیکه حرف زدم و به او روحیه دادم. او در طول فصل به ما کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها