کد خبر : 1842867 | 18 شهریور 1401 ساعت 18:49 | 16K بازدید | 14 دیدگاه

امباپه: پس از شکست در فینال CL اشک ریختم

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ بدترین خاطره فوتبالش است.

امباپه: پس از شکست در فینال CL اشک ریختم

به گزارش "ورزش سه"، رویای فتح لیگ قهرمانان شاید بزرگ‌ترین و فعلا دست نیافتنی‌ترین هدف مدیران و بازیکنان پاری سن ژرمن باشد. 
آنها در طول سال‌های اخیر هزینه و تلاش زیادی برای محقق کردن این رویا داشتند اما هنوز نتوانستند به آن دست پیدا کنند، هرچند یک بار تا یک قدمی آن رفتند. 
در سال 2020 و پس از شیوع ویروس کرونا، مراحل حذفی لیگ قهرمانان به صورت تک حذفی و متمرکز پشت درهای بسته در لیسبون برگزار شد و پی اس جی و بایرن مونیخ به فینال این رقابت‌ها رسیدند. در نهایت این شاگردان هانسی فلیک بودند که با نتیجه 0-1 در این بازی به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. 

1742477
امباپه در پاسخ به سوال وال استریت ژورنال درباره سخت‌ترین شکستی که تجربه کرده است گفت:« باخت در فینال لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن. ما در فینال شکست خوردیم. بازی تمام شد، مدال را گرفتیم، جام را دیدیم اما جامی که برای ما نبود. این احساس عجیبی است اما زندگی همین است.»
او با اشاره به ناراحتی شدیدش از شکست در این بازی اظهار داشت:« صادقانه باید بگویم که می‌خواستم گریه کنم. واقعا گریه کردم. می‌خواستم تنها باشم اما این بخشی از تاریخ است و ما باید پیشرفت کنیم و دوباره برای رقابت و تلاشی دیگر در این رقابت‌ها برگردیم.»

دیدگاه‌ها