کد خبر : 1842879 | 18 شهریور 1401 ساعت 20:00 | 17.3K بازدید | 19 دیدگاه

کلوپ: اشتباه داوری قهرمانی فصل قبل را از ما گرفت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.

کلوپ: اشتباه داوری قهرمانی فصل قبل را از ما گرفت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشت شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشت، تا هفته آخر برای رسیدن به این عنوان رقابت کرد و در نهایت با یک امتیاز در رده دوم پس از منچسترسیتی قرار گرفت. 
حالا به نظر می‌رسد که کلوپ همچنان از این که تیمش با این اختلاف کم نتوانسته است جام قهرمانی را به خانه ببرد ناراحت است و باور دارد که اشتباهات داوری در این اتفاق تاثیرگذار بوده است. 
سرمربی لیورپول در گفتگو با اسپورت وان در این باره اظهار داشت:« من هیچ مشکلی با هیچکس از سیتی ندارم. آنها به اندازه ما شایسته قهرمانی بودند. اتفاقاتی در طول این فصل رخ داد که علیه ما بود. بنابراین من در روز آخر امیدوار بودم که این اتفاقات تاثیری در تعیین سرنوشت قهرمانی نداشته باشند.»

1737773
او با انتقاد از نحوه داوری در بعضی از دیدارها گفت:« گاهی سعی می‌کنید همه چیز را فراموش کنید و درباره آن فکر نکنید. تصمیمات داوری واقعا عجیب و اشتباهی در بعضی از دیدارها گرفته شد. شما مدام با خودتان فکر می‌کنید که پس چه چیزی به سود ما پیش رفت؟ شاید یک بار خوش شانس بودیم که پنالتی علیه ما اعلام نشد اما حتی در همان زمان هم 0-2 جلو بودیم، پس اهمیت خاصی نداشت.»
کلوپ با اشاره به تصمیماتی که علیه لیورپول گرفته شده بود اضافه کرد:« اشتباهات زیادی علیه ما رخ داد. پنالتی‌ها با خطای هند واضح، پنالتی‌‎هایی که گرفته نشد. کارت قرمزهای واضحی که داده نشد. این موضوعات به ذهنم خطور می‌کند. این تفکر انسانی است. اما سعی می‌کنم زیاد به آنها فکر نکنم. من قهرمانی منچسترسیتی را می‌پذیرم اما اگر امروز به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر اینجا نشسته بودم حس متفاوتی داشتم.»

دیدگاه‌ها