کد خبر : 1842886 | 18 شهریور 1401 ساعت 20:49 | 35.6K بازدید | 26 دیدگاه

یحیی، دایی و قلعه نویی شایستگی سرمربیگری تیم ملی را داشتند

مطهری: مقابل استقلال اکتیو و رو به جلو بازی می‌کنیم

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به حساسیت بازی تیمش مقابل استقلال و احتمال نمایش تدافعی برابر شاگردان ساپینتو را رد کرد.

مطهری: مقابل استقلال اکتیو و رو به جلو بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در حساس‌ترین بازی این هفته باید نساجی را مهیای جدال با استقلال کند. سرمربی نساجی در ابتدای صحبت‌ها بابت حضور بانوان هوادار این تیم در استادیوم آزادی خوشامد گفت: انتظارم این است که مسوولین زیربط ساز و کاری بیاندیشند تا بتوانند بانوان هوادار نساجی در استادیوم وطنی هم حضور داشته باشند و بازی تیم محبوب خود را از نزدیک ببینند. این آرزوی قلبی همه است و دوست دارم به آنها خوشامد بگویم و امیدوارم یک روز  خوب را با توجه به اینکه اولین بار است که بازی تیم محبوب شان را می بینند برای آنها رقم بزنیم. ورزشگاه آزادی برای خودم هم خاطره انگیز است و اینجا قهرمانی های خوبی با پرسپولیس داشتم. تیم من هم فصل گذشته در آزادی قهرمان جام حذفی شده و برای آنها خاطرات شیرینی دارد. منتظر این بازی بزرگ هستیم و این را من و بازیکنان تیمم درک کردیم. اگر بخواهیم بزرگی خودمان را نشان دهیم باید تیمی قابل احترام باشیم.

وی ادامه داد: با یک تیم قابل احترام بازی داریم و به خوبی آنها را آنالیز کردیم و امیدوارم تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده این بازی باشد. مطمئن هستم یک بازی تاکتیکی خواهد شد.

مطهری درباره حضور هواداران خانم هر دو تیم در استادیوم گفت: فضای خوب و قشنگی می شود. با ورود این عزیزان 20 سال کار فرهنگی جلو می افتید چرا که فضای استادیوم هم پالایش می شود.

وی درباره انگیزه ویژه‌اش برای این بازی با توجه به حضور و سابقه‌اش در پرسپولیس گفت: فردا بازی بزرگی است اما نه از این جهت که عقبه من پرسپولیس است. من در دوران مربیگری و بازی قهرمان شدم ولی الان سرمربی نساجی هستم و سعی می کنم رفتار حرفه ای داشته باشم. از این جهت گفتم بازی بزرگ چرا که بزرگ است اما نه به خاطر عقبه پرسپولیسی ام. این حساسیت ها همیشه بوده و من الان به تیم خودم فکر می کنم و اگر جایی بال و پری به آن داده می شود مربوط به رسانه‌ها است.

1743499

سرمربی نساجی در واکنش به این سوال که آیا به دنبال نمایشی تدافعی برابر استقلال خواهد بود یا خیر گفت: من بازی را دیدم. یک بار می شود که 5 بار بازی را می بینم. هر سبک و تیمی قابل احترام است. ما هم سبک خودمان را داریم و در این پنج هفته نشان دادیم دوست داریم فوتبال را رو به جلو انجام دهیم. البته بستگی به شرایط دارد ولی مطمئن باشید این اتفاق نمی افتد که به من بگویند حمید ضدفوتبال!

مطهری درباره اعتراضاتش به داوری گفت: من هیچ وقت اعتراض نکردم. دو بازی مقابل سپاهان و ملوان اشتباهات فاحش داوری بود اما صحبتی نکردم اما بازی سوم که اشتباهات فاحش بود. اشتباهات پنالتی و اخراج بود و من از حق تیمم دفاع نکنم؟ من با داوری مشکل ندارم و فقط درباره اشتباهات حرف زدم. این خواسته هوادار نساجی بود. دوست نداشتم درباره داوری حرف بزنم اما مجبور شدم بعد از بازی با پیکان که پنالتی اخراج گلر حریف گرفته نشده و بازیکن من اخراج شده حرف زدم. اصول من اخلاق و روحیات من اعتراض نیست و فقط خواهان عدالت شدم. هفته گذشته آقای فغانی داور بوده و هم ما راضی بودیم و هم مس کرمان. از داور بازی فردا می خواهم شجاعانه قضاوت کند. یکی از دلایلی که آقای فغانی به اینجا رسیده قضاوت شجاعانه است. من آدم اعتراض و اینکه اصول را زیر پا بگذارم نیستم.

سرمربی نساجی درباره شرایط تیمش گفت: ما به بازی فردا فکر می کنیم و اگر این ادعا را داریم که تیم باید بالای جدول باشد این بزرگی را باید در زمین هم نشان دهیم و فوتبال خوب و آبرومند داشته باشیم فارغ از نتیجه.

مطهری درباره اعلام لیست تیم ملی و تاثیر آن روی این بازی گفت: ابتدا باید حضور کارلوس کی روش را تبریک بگویم. اما این را باید بگویم که در این مقطع اشتباه بوده است. با توجه به زمان کم می توانستیم از مربیان خوب داخلی استفاده کنیم. مربیان داخلی که با توجه به شناخت از بازیکن داخلی و لژیونرها سرمربی تیم ملی شوند. آقایان قلعه نویی، گل محمدی و دایی شایستگی آن را داشتند. باید به این انتخاب احترام بگذاریم و البته باید بگویم که امیدوارم همه بازیکنان دیده شوند. بچه هایی که لیاقت دیده شدن و حضور در تیم ملی را دارند.

ویدئو: 259861

دیدگاه‌ها