کد خبر : 1842887 | 18 شهریور 1401 ساعت 20:55 | 18K بازدید | 13 دیدگاه

انتقاد از اینزاگی؛ حملات اینتر را با بایرن مقایسه نکن!

اظهارات سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، درباره تعداد مهارهای مشابه مانوئل نویر و آندره اونانا واکنش‌هایی را در پی داشته است.

انتقاد از اینزاگی؛ حملات اینتر را با بایرن مقایسه نکن!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان این هفته به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 0-2 در ورزشگاه سن سیرو شکست خورد تا قدم اول را با باخت برداشته باشد. 
سرمربی نراتزوری پس از پایان این بازی در نشست خبری مدعی شد که نویر به همان اندازه در دروازه تیمش موفق به مهار توپ شده است که اونانا در دروازه اینتر برابر حملات بایرن ایستادگی کرده است. 
این در حالی است که آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که چنین ادعایی به هیچ وجه درست نیست و اونانا در اولین بازی‌اش با پیراهن اینتر، موفق شد 10 مهار داشته باشد، در حالی که همتای آلمانی‌اش در سوی دیگر میدان تنها دو بار مجبور به مهار توپ‌های حریف شد. 

1737164


آمار رسمی سایت یوفا نشان می‌دهد که بایرن مجموعا 21 شوت به سمت  دروازه حریف زد و این در حالی است که اینتر تنها 9 شوت به سمت دروازه بایرن داشت. مجموع حملات نیز 50 به 36 به سود تیم مهمان بود. 
این اظهارات در حالی از سوی اینزاگی مطرح شده است که او چند روز قبل تاکید کرده بود اینتر در جریان شکست 2-3 برابر میلان، شایسته کسب حداقل یک امتیاز بود. 
همین باعث شده است که منتقدان و حتی بسیاری از هواداران اینتر به شدت از مطرح کردن این صحبت‌ها از سوی این مربی ایتالیایی عصبانی شوند و از او بخواهند که عملکرد تیمش را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهد.

دیدگاه‌ها