کد خبر : 1842930 | 19 شهریور 1401 ساعت 10:34 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

چرا ستاره پرتغالی سیتی به بارسلونا نرفت؟

پائولو سیلوا، پدر برناردو سیلوا، دلیل اصلی عدم انتقال این بازیکن به بارسلونا را فاش کرد.

چرا ستاره پرتغالی سیتی به بارسلونا نرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خریدهای زیادی در طول این تابستان انجام داد اما در پی جذب تعدادی از بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا هم بود که موفق به جذب آنها نشد. 
یکی از این بازیکنان برناردو سیلوا بود که گفته می‌شد خودش هم علاقه زیادی به ترک سیتی و حضور در بارسلونا دارد چون اسپانیا به پرتغال نزدیک‌تر است و در این صورت می‌تواند زمان بیشتری را در کنار خانواده‌اش سپری کند. 
با این حال و با وجود این که پپ گواردیولا بارها تاکید کرد که هیچ بازیکنی را به اجبار در این تیم حفظ نخواهد کرد، این انتقال نهایی نشد و هافبک پرتغالی به حضورش در ورزشگاه اتحاد ادامه داد. 
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، نیز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به وضوح اعلام کرد که نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهد و با پیشنهاد دریافتی از سوی بارسا مخالفت خواهد کرد. 

1736040
حالا پدر این بازیکن درباره دلیل ادامه حضور او در سیتی صحبت‌هایی را مطرح کرده است که نشان می‌دهد دلیل اصلی او برای پاسخ منفی به بارسا چه بوده است. 
پائولو سیلوا در گفتگو با Stats Perform اظهار داشت:«گفتگوهای زیادی صورت گرفت اما هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از سوی بارسا ارائه نشد. آنها زمانی پیشنهادی را به صورت رسمی ارائه دادند که دیگر وقت مناسبی برای طرفین حاضر در این معامله نبود و انجام آن هم امکان نداشت.»
او با اشاره به تصمیم این بازیکن برای ادامه حضور در سیتی گفت:«این شرایط ایده‌آلی برای برناردو نبود. او بازیکن پخته‌ای است و 28 سال دارد. همه چیز باید بر اساس منطق برای او پیش برود، نه احساسات.»

دیدگاه‌ها