کد خبر : 1841547 | 10 شهریور 1401 ساعت 12:47 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

برناردو سیلوا: هیچ پیشنهادی از بارسا نداشتم

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، می‌گوید تصمیمی برای جدایی از منچسترسیتی ندارد.

برناردو سیلوا: هیچ پیشنهادی از بارسا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی است و این مربی از مدیران بارسا خواسته بود که او را در این تابستان به نوکمپ منتقل کنند. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از علاقه این بازیکن به حضور در اسپانیا برای تجربه بازی برای بارسا و همچنین نزدیک‌تر بودن به خانواده‌اش در پرتغال خبر داده بودند. 
این در حالی بود که پپ گواردیولا نیز بارها در پاسخ به سوالاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن گفته بود که جلوی هیچ بازیکنی را که تصمیم جدایی داشته و در سیتی خوشحال نباشد نمی‌گیرد.
با این حال، سیتی مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو برای فروش این هافبک پرتغالی می‌خواست که بارسا توانایی پرداخت آن را نداشت و در نهایت مشخص شد که سیلوا قصد دارد به حضورش در سیتی ادامه دهد و حتی ممکن است قرارداد جدیدی را نیز با این باشگاه به امضا برساند. 

1739574
سیلوا پس از بازی شب گذشته برابر ناتینگهام فارست که با پیروزی 0-6 شاگردان گواردیولا همراه بود، در پاسخ به سوالی درباره شایعات مربوط به جدایی از این تیم گفت:« من در منچسترسیتی خواهم ماند. باید بگویم که تابستان امسال هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی دریافت نکرده‌ام. من به حضورم در منچستر ادامه می‌دهم. اینجا خوشحال هستم و تصمیم را گرفته‌ام که همین جا بمانم.»
پاری سن ژرمن نیز دیگر مشتری جدی این بازیکن بود که در نهایت برای جذب او با سیتی به توافق نرسید تا سیلوا به درخشش در اتحاد ادامه دهد.

دیدگاه‌ها