کد خبر : 1842933 | 19 شهریور 1401 ساعت 10:46 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تبریک رئیس و مدیرکل OCA به خسروی‌وفا

راجا راندمیر سینک، رئیس موقت شورای المپیک آسیا و حسین المسلم، مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب محمود خسرو‌ی‌وفا، به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.

پیام تبریک رئیس و مدیرکل OCA به خسروی‌وفا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک دو مقام عالی رتبه شورای المپیک آسیا به محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است:

جناب آقای محمود خسروی وفا
ریاست محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
دوست و همکار عزیز
تبریک صمیمانه من را بخاطر انتخاب به عنوان ریاست کمیته ملی المپیک ایران پذیرا باشید. قطعاً جنابعالی شایسته این مقام می باشید. فرهنگ ورزش در ایران به جایگاه ارزشمندی دست یافته است و اطمینان دارم تحت دانش و حکمت جنابعالی شاهد ارتقاء آن خواهیم بود.  قطعاً با هدایت و رهبری شما جنبش المپیک در ایران ادامه خواهد داشت.
با آرزوی بهترین‌ها برای جنابعالی، مطمئن باشید حمایت و دوستی شورای المپیک آسیا را همواره خواهید داشت.
 با احترام
ارادتمند شما
راجا راندهیر سینک
رئیس موقت شورای المپیک آسیا

همچنین در متن پیام تبریک حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا نیز آمده است:
جناب آقای محمود خسروی‌وفا
رئیس محترم کمیته ملی المپیک ایران

 تبریک صمیمانه من را بخاطر انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید. اطمینان دارم با توجه به اعتمادی که جامعه ورزش به شما داشته است، جنبش و عزم ویژه‌ای در توسعه فرهنگ ورزش در ایران ایجاد خواهد شد.

شورای المپیک آسیا و کمیته ملی المپیک ایران در سال‌های گذشته روابط خوبی داشته‌اند و اطمینان دارم که با هدایت و رهبری خردمندانه جنابعالی، همکاری بیشتری نیز خواهد داشت.

به جنابعالی اطمینان میدهم که شورای المپیک آسیا همواره در کنار شما خواهد بود و آماده هرگونه همکاری با شما هستیم. همواره به عنوان یک دوست در کنار شما هستم.

 با احترام و ارادت
حسین المسلم
مدیر کل شورای المپیک آسیا

دیدگاه‌ها