کد خبر : 1842958 | 19 شهریور 1401 ساعت 12:06 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال یک نبرد تمام ایرانی در نیمه‌نهایی 72 کیلو

ممکن است در نیمه نهایی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان شاهد یک نبرد تمام ایرانی باشیم.

احتمال یک نبرد تمام ایرانی در نیمه‌نهایی 72 کیلو

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز آغاز می‌شود و محمدرضا مختاری، نماینده ایران در وزن ۷۲ کیلوگرم است.
از سوی دیگر علی ارسلان، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل صربستان هم در بالای جدول در گروه مختاری قرار گرفته و در صورت صعود این دو کشتی‌گیر به نیمه‌نهایی، آن‌ها برای فینالیست شدن باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
ارسلان که سابقه کسب برنز آسیا با دوبنده ایران را دارد، سال گذشته به تابعیت صربستان درآمد و حالا یکی از امیدهای اصلی این کشور برای کسب مدال است.
این دو کشتی‌گیر سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی به مصاف یکدیگر رفتند که ارسلان با نتیجه ۱۱ بر ۸ مختاری را شکست داد.
سید شماره چهار وزن 25 نفره وزن 72 کیلوگرم یعنی محمدرضا مختاری، پس از یک دور استراحت در مقابل یک نفر از بین ابراهیم غانم فرانسوی و یاکوب بیلز از جمهوری چک قرار خواهد گرفت. حریف این کشتی‌گیر شیرازی در مرحله یک چهارم پایانی، یک نفر از بین نمایندگان کنگو، گواتمالا و والنتین پتیچ مولداویایی خواهد بود تا نماینده کشورمان در ظاهر کار سختی برای رسیدن به نیمه‌نهایی نداشته باشد. علی ارسلان از صربستان و کریستوپاس اسلیوا از لیتوانی، اصلی‌ترین مدعیان حاضر در همین سمت جدول هستند.

دیدگاه‌ها