کد خبر : 1842967 | 19 شهریور 1401 ساعت 12:46 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم بهترین خودم باشم

متقیان: در مراکش به دنبال ارتقا رکورد هستم

دارنده مدال طلای پرتاب پارالمپیک توکیو می‌گوید: در مسابقات جهانی مراکش به دنبال این است که بهترین خودش باشد و ضمن ارتقای رکوردش در توکیو، به مدال طلا برسد.

متقیان: در مراکش به دنبال ارتقا رکورد هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هاشمیه متقیان اظهار کرد: یک سال از پارالمپیک توکیو می‌گذرد و در این مدت برای جهانی مراکش به صورت فشرده تمرین کرده ام. در رکوردگیری که مدتی پیش داشتم توانستم رکوردی نزدیک به رکوردم در توکیو ثبت کنم.

وی با بیان این که در حال حاضر رنکینگ اول آسیا در پرتاب نیزه را دارم، ادامه داد: مسابقه مراکش برای من اهمیت بالایی دارد زیرا یک سال بعد از پارالمپیک توکیو مجدداً در فشار تمرینی قرار گرفتم و می‌خواهم خودم را مجدداً محک بزنم. دوست دارم در مراکش ارتقاء رکورد داشته باشم یا حداقل همان رکوردهای المپیک را ثبت کنم. 

متقیان عنوان کرد: من به طلای مراکش فکر می‌کنم. البته ۱۱ نفر از رقبایم که حریفان خوبی هستند در کلاس F۵۶  شرکت می‌کنند. من سعی می‌کنم در این تورنمنت بهترین خودم باشم و ضمن حفظ مدال طلای پارالمپیک، ارتقاء رکورد داشته باشم. هشت اردو را پشت سر گذاشتم و امیدوارم بهترین عملکرد را به جا بگذارم. کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نیز با توجه به اینکه من طلای پارالمپیک را دارم، نگاهشان این است که در مراکش عملکرد خوبی به نمایش بگذارم.

وی در ادامه بیان کرد: قبل از اعزام به مراکش مشکل ویلچر داشتم زیرا ویلچرم شرایطی نداشت که بتوانم راحت با آن تردد کنم و قدیمی بود اما طی درخواستی که از آقای گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران داشتم، او با درخواست من برای تهیه ویلچر خیلی زود موافقت کرد و امیدوارم در مراکش روسفید باشم و پاسخ زحمات آقای گلپایگانی و همچنین آقای اسبقیان ریس فدراسیون جانبازان و معلولان و آقاس مسعود حمیدس دبیر فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک را با کسب مدال بدهم.

دیدگاه‌ها