کد خبر : 1843006 | 19 شهریور 1401 ساعت 19:18 | 38.4K بازدید | 25 دیدگاه

در تبریز به مشکل خوردید با این بازیکن تماس بگیرید؛

تراکتور یک - صنعت نفت صفر؛ رستگاری دوباره در اسدی تایم!

تراکتور با گل دقایق تلف شده رضا اسدی به اولین برد خانگی خود دست یافت.

تراکتور یک - صنعت نفت صفر؛ رستگاری دوباره در اسدی تایم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان قربان بردیف فصل را با نتایج ضعیفی شروع کردند تا اینکه در هفته پنجم با کسب اولین برد خود مقابل آلومینیوم، 5 امتیازی شده و اندکی از قعر جدول فاصله گرفتند ولی فاصله زیادی با تیم های قعرنشین نداشتند تا چشم به هر سه امتیاز بازی خانگی امروز بدوزند؛ صنعت نفت آبادان حریف امروز تراکتور بود که با 4 امتیاز در مکان چهاردهم حضور داشت. این تیم با یک برد، یک مساوی و سه باخت طی دو بازی اخیر هیچ امتیازی کسب نکرده و برای خروج از منطقه خطر نیاز داشت تا از بازی امروز دست پر خارج شود.

شاگردان پرکاس بازی را بهتر از حریف شروع کردند ولی بازی تهاجمی آنها حاصلی در پی نداشت و تراکتور کم کم به کار مسلط شد. اصرار شاگردان بردیف برای رسیدن به گل با استفاده از ارسال های جناحین، در نیمه اول به نتیجه نرسید تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
میزبان، نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد ولی همچنان در زدن گل ناکام بود؛ بعد از صحنه مشکوک به پنالتی و خطر جدی که در دقایق پایانی از دست رفت، نفت دقایق پایانی را کنترل کرد تا بازی را با تساوی به پایان برساند و فاصله ای با این کار نداشت. در آخرین دقیقه از شش دقیقه وقت های تلف شده اما اسدی دوباره به داد تراکتور رسید و این بار، یک گل سه امتیازی در واپسین ثانیه ها برای تیمش زد تا اولین برد خانگی سرخ پوشان در فصل جاری رقم بخورد.

هفته ششم لیگ برتر 02-1401؛ 
دوشنبه 19 شهریور – ساعت: 17:00
ورزشگاه: یادگار امام تبریز
گروه داوری: داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: محمدجواد مداح، فرهاد فرهادپور/ داور چهارم: فرهاد امینی/ ناظر: اکبر بخشی زاده

تراکتور
محمدرضا اخباری، سید محمد حسینی، هادی محمدی، حجت حق‌وردی، گوستاوو، محمد آقاجان‌پور، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عبا‌س‌زاده(82- صفا هادی) و کاوه رضایی(82- محمدمهدی قنبری)

1743700

صنعت نفت
حکیم نصاری، احسان مرادیان، امید خالدی، محمد طیبی، میرهادی میرجوان(72- احمد شریعت زاده)، حسین ساکی(35-یوسف وکیا)، میثم تهی دست، محمد قنبری، شیرالدین بابایوف، مهدی ممی زاده(90+2- فردین یوسفی) و امیرحسین فرهادی(71- فاخر تهامی)

1743701

🟨اخطار ها:
نفت آبادان: محمد قنبری (35) احسان مرادیان (56) میرهادی میرجوان (61)

⚽شرح گل:
تراکتور یک - صنعت نفت صفر (دقیقه 90+4:رضا اسدی): ارسال زمینی و کات دار آلوز را اسدی با یک جایگیری دیدنی در دهانه دروازه به تک گل بازی تبدیل کرد.

🥇بهترین بازیکن:
چهره ای که یک بار پیش از این با گل ثانیه های پایانی خود، تراکتور را از شکست خانگی مقابل ذوب آهن در فصل جاری نجات داده بود، امروز نیز بعد از چند تلاش ناموفق، در دقیقه 6+90 برای سرخ پوشان گلزنی کرد، تا ستاره زمین لقب بگیرد.

🚨اتفاق ویژه:
تراکتور امروز امید زیادی داشت تا در حضور هواداران خود اولین برد خانگی فصل را به دست بیاورد و در واپسین ثانیه ها به این مهم دست یافت تا شرایط خود در جدول را بهتر کرده و اولین جشن هوادارانش در ورزشگاه  یادگار امام و در فصل جاری را نیز رقم بزند.

⏱لحظات حساس:
دقیقه 2+45: شوت کم دقت رضا اسدی از پشت محوطه جریمه جایی در چارچوب نداشت و راهی اوت شد.
دقیقه 3+45: یک ارسال از سمت راست و ضربه سر میرجوان به مرکز دروازه تراکتور، واکنش اخباری طی دو مرحله را به همراه داشت تا جدی ترین موقعیت بازی را در آخرین دقیقه نیمه اول شاهد باشیم.
دقیقه 4+45: رضا اسدی یک بار دیگر از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما شوت او که این بار دقیق تر بود بار دیگر جایی در چارچوب نداشت و به بیرون رفت.

1743716

دقیقه 57: محمدرضا اخباری در حالت درازکش، شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه را راهی کرنر کرد.
دقیقه 68: ضربه سر مدافع نفت به قصد دور کردن توپ، به آلوز رسید اما شوت روی پای این بازیکن، دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 75: روی یک ارسال کرنر از سمت راست و خروج ناموفق مرادیان، کاوه رضایی می رفت دروازه نفت را باز کند اما مدافع میهمان روی خط، دروازه تیمش را نجات داد. شوت خطرناک ریکاردو روی ریباند این توپ را نیز خود مرادیان دور کرد.

1743741

🔴*حواشی:
*در آخرین هفته های فصل تابستان، روزی آفتابی را در شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام این شهر شاهد هستیم.
*با توجه به اینکه ترمیم نورافکن های ورزشگاه هنوز به پایان نرسیده و امکان بازی زیر نور وجود ندارد، دو تیم در این ساعت به میدان رفته اند تا پیش از غروب آفتاب، به کار خود خاتمه دهند.
*مهدی کیانی، کاپیتان محبوب تراکتوری که در بازی امروز هم نیمکت نشین است، پیش از شروع بازی به شدت مورد تشویق تی تی ها قرار گرفت.

1743710

*چمن ورزشگاه یادگار امام که تازگی کوتاه شده، شکلی جدید و زیباتر به خود گرفته است.
*سرمربیان هر دو تیم از همان دقایق نخستین بازی در کنار زمین حضور یافته و مشغول هدایت شاگردان خود هستند.
*با گذشت حدود 20-25 دقیقه از شروع مسابقه، هواداران تراکتور همچنان در حال ورود به ورزشگاه یادگار امام هستند و راهروی ها ورودی این ورزشگاه هنوز شلوغ است.

1743711

*تراکتوری ها در دقیقه 67 اعتقاد به هند پنالتی داشتند ولی داور برخورد توپ به دست بازیکن نفت را خطا تشخیص نداد تا اعتراض میزبان را شاهد باشیم.
*بهنام سراج، از مربیان تیم نفت به دلیل اعتراض به داور، در 20 دقیقه پایانی کار، کارت قرمز دریافت کرد.

دیدگاه‌ها