کد خبر : 1843039 | 19 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

رافینیا: نیمار گفت به بارسا بروی پیشمان نمی‌شوی

رافینیا، ستاره برزیلی جدید بارسلونا می‌گوید پیشنهاد چلسی را به دلیل صحبت‌هایی که با نیمار داشته و توصیه‌های او رد کرده و راهی بارسا شده است.

رافینیا: نیمار گفت به بارسا بروی پیشمان نمی‌شوی

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا امسال تابستان از لیدز به بارسلونا پیوست. این ستاره 25ساله در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید قبل از تصمیم برای پیوستن به بارسا با هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل، نیمار، صحبت کرده و به‌خاطر توصیه‌های او تصمیم گرفته پیشنهاد چلسی را رد کرده و راهی کاتالونیا شود.

رافینیا بعد از فصل درخشانی که در لیدز سپری کرده بود با کمبود پیشنهاد مواجه نبود و چندین باشگاه بزرگ دنیای فوتبال به جذب او ابراز تمایل کرده بودند. اما مهمترین پیشنهادهای رافینیا از طرف دو باشگاه چلسی و بارسا ارسال شده بود.

1743758

با اینکه چلسی این ستاره برزیلی را به عنوان هدف اول خود در نقل و انتقالات تابستانی نشان کرده بود اما او در نهایت با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی بارسلونا شد.

رافینیا در گفت‌وگو با موندو دپورتیوو گفت:" وقتی صحبت از انتقالم شد با نیمار صحبت کردم و او گفت اگر به بارسا بروی هرگز پیشمان نمی‌شوی. حق هم داشت.

پیشنهاد چلسی را رد کردم چون رویایم پوشیدن پیراهن بارسا بود. می‌دانید وقتی به این باشگاه آمدم از چه چیزی غافلگیر شدم؟ از برخورد گرم هواداران، کادر فنی و بازیکنان. همه اینجا خوب هستند و می‌خواهند به بازیکنان جدید کمک کنند".

دیدگاه‌ها