کد خبر : 1843067 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:55 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

بازی یک طرفه ای بود؛

محبی: من و قایدی از ۱۱ سالگی با هم هماهنگ هستیم

محمد محبی ابراز امیدواری کرد که هماهنگی بین او و مهدی قایدی هفته به هفته بیشتر و بیشتر شود.

محبی: من و قایدی از ۱۱ سالگی با هم هماهنگ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی بعد از پیروزی ارزشمند و 3-1 استقلال برابر نساجی مازندران گفت: ما مقابل پیکان هم بازی خوبی انجام دادیم ولی توپ های‌مان داخل گل نرفت و 0-0 شد ولی امروز از اول بازی موقعیت هایمان تبدیل به گل شد. به نظر من بازی بسیار جذاب و یک طرفه ‌ای بود.

یک انتقاد خیلی بزرگ از داور دارم. سر صحنه های حساس همه را اشتباه سوت زد. از اول بازی آن توپی که پیمان بابایی داخل هجده بود، برخورد صد در صد وجود داشت اما می آید و می گوید شبیه سازی کردی. آخر نیمه اول من یک توپ از علیرضا ابراهیمی که دفاع آخر بود گرفتم و بدون خطا این کار را انجام دادم؛ با یک پاس پیمان بابایی یا مهدی قایدی تک به تک می‌شدند. داور خطا را از من گرفت و کارت زرد نشان داد. یک صحنه هم در نیمه دوم بین من، علی ابراهیمی و علی حقیقی بود‌ که دو نفر من را قیچی کردند و صد‌ درصد پنالتی بود. آن را هم نگرفت.

محبی درباره افزایش هماهنگی او و مهدی قایدی نیز گفت: من از ۱۱ سالگی با مهدی قایدی هستم و هماهنگی از قبل بوده است.  تمرین ما را که ببینید مشاهده می کنید که ما چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنیم. این شناخت از قبل وجود داشته و امیدوارم هفته به هفته بهتر شود.

محبی درباره امیدواری اش برای حضور در لیست تیم ملی گفت: امیدوارم روز دوشنبه در لیست حضور داشته باشم. منتظر می مانیم و امیدواریم.

دیدگاه‌ها