کد خبر : 1843090 | 19 شهریور 1401 ساعت 22:02 | 80.7K بازدید | 5 دیدگاه

منچستریونایتد تیم محبوبم است، بخواهند می‌آیم

یاپ استام، برنده سه گانه با لباس منچستریونایتد، از حضور در کادر مربیگری اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم، استقبال می کند.

منچستریونایتد تیم محبوبم است، بخواهند می‌آیم

به گزارش "ورزش سه"، یاپ استام، مدافع تنومندی و مستحکم فوتبال هلند، در اواخر هزاره گذشته مورد توجه سرالکس فرگوسن قرار گرفته و راهی منچستریونایتد شد. یاپ استام دوران درخشان اما کوتاهی در این باشگاه داشته و در سال 1999 فاتح سه گانه ای فراموش نشدنی شد. اما این بازیکن در ادامه راهی لیگ ایتالیا و تیم هایی چون لاتزیو و میلان شد. حالا یاپ استام مدعی شد اگر اریک تن هاخ علاقه داشته باشد، او می تواند در کادر فنی منچستریونایتد به این سرمربی هلندی کمک کند.

1171303

یاپ استام گفت: "من هرگز با کادر فنی یونایتد صحبت نکرده ام و تا امروز هیچ کسی به هیچ دلیلی با من تماس نگرفته است، اما فوتبال همین است. وقتی یک سرمربی جدید در راس کار می آید، از افرادی که می شناسد، به آنها اعتماد دارد و می توانند به او کمک کنند، برای کادر فنی تیمش دعوت می کند. اما همانطور که در گذشته نیز گفته ام، یونایتد باشگاه محبوب من است.

من در آنجا به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن رشد کردم، آنها مرا تبدیل به بازیکنی قوی‌تر و تبدیل به چیزی که در حال حاضر هستم، کردند. من نیز به این باشگاه برای تاریخ سازی کمک کرده ام و اگر آنها به من نیاز داشته باشند و اگر بتوانم به کادر فنی منچستریونایتد کمک کنم، همیشه در خدمت آنها هستم."

دیدگاه‌ها