کد خبر : 1843099 | 19 شهریور 1401 ساعت 22:45 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

از هواداران نساجی معذرت می‌خواهم

حقیقی: منچستر و لیورپول هم فراز و نشیب دارند

دروازه‌بان نساجی می‌گوید حمید مطهری نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را به‌طور کامل در تیم ایجاد کند.

حقیقی: منچستر و لیورپول هم فراز و نشیب دارند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی بعد از شکست 3 بر یک نساجی مقابل استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: بازی تماشاگرپسندی بود که برای ما خوب پیش نرفت و متأسفانه گل زودهنگامی دریافت کردیم. فوتبال آبستن حوادث و اشتباهات است و به تیم استقلال تبریک می‌گویم. باید این بازی را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی با قدرت ظاهر شویم.

او درباره صحنه های پنالتی مسابقه بیان کرد: صحنه اول برای استقلال که هَند بود. صحنه دوم هم که برای خودمان بود، از محل خطا دور بودم و ندیدم.

دروازه‌بان نساجی با اشاره به اشتباهات مدافع تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌توانم درباره بازیکنان نظر بدهم و هر کسی می‌داند چه عملکردی داشته است. به نظرم برخی بازیکنان باید تغییر تفکر و رویه بدهند. زمانی که تیم گل می‌زند، کل تیم به گل رسیده و زمانی که تیمی گل دریافت می‌کند، کل تیم گل خورده است. از هواداران معذرت می‌خواهم و از آنها تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آزادی آمدند، اما شرمنده تماشاگران شدیم.

حقیقی درباره حضور دوباره کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران افزود:‌ صحبت خاصی ندارم. به کی‌روش تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

دروازه بان نساجی درباره اینکه تیمش پارسال در جام حذفی بهتر مقابل استقلال بازی کرد، گفت: چه ربطی دارد؟ همه تیم‌ها برای پیروزی وارد زمین می‌شوند، اما بالا و پایین دارند. سرمربی نساجی به‌تازگی تغییر کرده و افکار جدیدی دارد. سال گذشته با سه مدافع بازی می‌کردیم و حالا چهار مدافع در زمین داریم. مطهری به زمان نیاز دارد. تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول هم فراز و نشیب دارند و دیدید وقتی 10 نفره بودیم، گل زدیم. دریافت گل زودهنگام مقابل هواداران استقلال مؤثر است، اما نمی‌توانیم کاری کنیم.

ویدئو: 259970

دیدگاه‌ها