کد خبر : 1843118 | 19 شهریور 1401 ساعت 23:36 | 71K بازدید | 8 دیدگاه

توقف بازی بارسا؛ احیای قلبی روی سکوها (عکس)

دیدار دو تیم بارسلونا و کادیز در دقیقه 94 به دلیل بیهوش شدن یکی از تماشاچیان مسن حاضر در استادیوم متوقف شده و امداد پزشکی به این تماشاچی همچنان ادامه دارد.

توقف بازی بارسا؛ احیای قلبی روی سکوها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته پنجم لالیگا به خانه کادیز رفت تا یک بازی خارج از خانه انجام دهد. بارسلونا در این مسابقه با گلهای فرانکی دی‌یونگ و لواندوفسکی با نتیجه 2-0 از حریف پیش افتاده بود که در دقیقه 94 داور در سوت خود دمید و بازی را متوقف کرد. ابتدا تا چند ثانیه مشخص نبود که علت ایجاد وقفه در بازی چه بوده است.

ولی حضور نیروهای امداد پزشکی نشان می‌داد حادثه‌ای رخ داده است. بعد از چند ثانیه مشخص شد حال یکی از تماشاچی‌ها بد شده است. او هواداری سالمند بود که روی صندلی‌‌های ورزشگاه خوابانده شده بود و تیم پزشکی سعی می‌کرد او را احیا کند. تصویری که از آرائوخو در حال دعا کردن توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شد یکی از تصاویر جالب توجه این مسابقه بود.

1743889

بعد از مدتی به درخواست مسئولین برگزاری مسابقه، بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند. در همین حال عملیات احیای هواداری که مشکل پیدا کرده بود ادامه داشت.

تصاویر لادسما، دروازه‌بان کادیز، که کیف حاوی تجهیزات پزشکی را به‌دست گرفته و به سمت سکوها می‌دوید تا به تیم امداد برساند تا در فرآیند احیای تماشاچی بیهوش شده؛ وقفه‌ای ایجاد نشود به یکی از تصاویر ماندگار این مسابقه تبدیل شد.

1743902
1743890
1743891
1743892

طبق آخرین گزارشها فرد آسیب دیده از ورزشگاه به بیمارستان منتقل شده است. همه امیدوارند خطر رفع شده و تماشاچی این مسابقه به زندگی برگردد.

1743951

برخی منابع از وخامت حال دو نفر از تماشاچی‌های این مسابقه خبر داده و می‌گویند حال یکی از تماشاچی‌ها به سرعت بهبود یافته و او با پای خودش استادیوم را ترک کرد. تنها یکی از آنها دچار سکته قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده است. 

دیدگاه‌ها