کد خبر : 1843125 | 20 شهریور 1401 ساعت 00:01 | 33K بازدید | 15 دیدگاه

کادیز 0-4 بارسا؛ کاتالان‌ها آماده برای بازی با بایرن

بارسلونا در هفته پنجم لالیگا به خانه کادیز رفت و موفق شد حریف را با نتیجه 4-0 شکست دهد.

کادیز 0-4 بارسا؛ کاتالان‌ها آماده برای بازی با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از کسب یک پیروزی روحیه‌بخش در لیگ قهرمانان امشب در هفته پنجم لالیگا در خانه کادیز به مصاف این تیم رفت. ژاوی در این بازی تیمی را روانه میدان کرد که با ترکیب فیکس او در بازی‌های اخیر تفاوت داشت. با اینکه سرمربی بارسا قبل از مسابقه گفت کسی را به دلیل اینکه بازی بزرگ با بایرن مونیخ در میانه هفته آینده در پیش است؛ روی نیمکت نمی‌نشاند اما نیمکت‌نشینی لواندوفسکی نشان می‌داد ژاوی قصد ندارد مهمترین اسلحه خود را پیش از بازی بزرگ با بایرن بیش از حد خسته کند.

در همان شروع بازی کادیز در دقیقه 2 به باز شدن دروازه بارسا نزدیک شد اما شوت سوبرینو توسط آرائوخو دفع شد تا او منجی دروازه بارسا باشد.

از این دقیقه بعد بلوگرانا مالک توپ و میدان بود و با ارائه یک بازی برتر حریف را کاملا تحت فشار گذاشت. دیپای در دقیقه 5 با حرکت فردی زیبا، فرانکی دی‌یونگ را صاحب توپ کرد اما لادسما، دروازه‌بان کادیز توپ را دفع کرد تا دروازه کادیز بسته بماند. در دقیقه 10 بهترین فرصت بارسا تا این لحظه به‌دست آمد و شوت رافینیا بعد از برخورد به تیر دروازه به تورس رسید اما ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.

حملات بارسا همچنان ادامه داشت ولی بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند. در دقیقه 44 روی همکاری دیپای و بوسکتس، دفاع کادیز در دفع توپ اشتباه کرد تا شوت دیپای از فاصله نزدیک با واکنش خوب دورازه‌بان کادیز دفع شود. نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

بارسا در نیمه دوم به حملات خود ادامه داد و سرانجام در دقیقه 55 به گل رسید. رافینیا با یک پاس درخشان گاوی را صاحب توپ کرد و با اینکه پاس به عقب او توسط لادسما منحرف شد اما دی‌یونگ به توپ رسید تا توپ را وارد دروازه کادیز کند.

1743906

دو دقیقه بعد ژاوی، دیپای را از زمین بیرون کشید تا لواندوفسکی برای حدود سی دقیقه باقی‌مانده در میدان حضور داشته باشد. گلزن اصلی این روزهای بارسا بعد از هشت دقیقه به گل رسید تا نشان دهد چه اسلحه باارزشی برای خط حمله کاتالان‌ها است. بیرین با دیدی عالی رافینیا را دید که در فضای خالی صاحب توپ شد. دی‌یونگ پاس ارسالی رافینیا را دریافت کرد اما با حضور مدافعین کادیز و درگیری با آنها، توپ دور شد اما لواندوفسکی از فرصت نهایت استفاده را برد تا با شوتی آرام نتیجه را 2-0 کند.

1743907

در وقتهای تلف‌شده درحالی‌که عقربه ساعت دقیقه 94 را نشان می‌داد بازی از طرف داور متوقف شد. ابتدا مشخص نبود علت توقف بازی چیست ولی حضور نیروهای امداد پزشکی نشان می‌داد حادثه‌ای رخ داده است. بعد از چند ثانیه مشخص شد حال یکی از تماشاچی‌ها بد شده است. او هواداری سالمند بود که روی صندلی‌‌های ورزشگاه خوابانده شده بود و تیم پزشکی سعی می‌کرد او را احیا کند. تصویری که از آرائوخو در حال دعا کردن توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شد یکی از تصاویر جالب توجه این مسابقه بود. 

1743908

در نهایت بعد از وقفه‌ای حدودا چهل و هشت دقیقه‌ای بازیکنان دو تیم به زمین برگشتند تا مسابقه را ادامه دهند. در بازگشت دوباره تیم‌ها، تنها دو دقیقه طول کشید تا بارسا یک گل دیگر هم به ثمر برساند. درحالی‌که ساعت ورزشگاه عدد 90+50 را نشان می‌داد آنسو فاتی پاس لواندوفسکی را به گل تبدیل کرد تا ستاره لهستانی امشب یک پاس گل هم به نام خود ثبت کند. لواندوفسکی یک توپ ارسالی را دریافت کرد ولی با مزاحمت مدافع کادیز نتوانست شوت بزند و فاتی را صاحب توپ کرد تا او سومین گل بارسا را به ثمر برساند.

1743909

بازی پیش از وقفه طولانی‌مدت به خاطر شرایط بد یک هوادار در ورزشگاه هم به دلیل درگیری‌های بازیکنان با وقت تلف‌شده زیادی همراه بود. درحالی‌که ساعت دقیقه 90+57 را نشان می‌داد این بار نوبت عثمان دمبله بود که چهارمین گل بارسا را هم به ثمر برساند. ستاره فرانسوی با یک استارت سریع وارد محوطه جریمه کادیز شد و با فریب دادن مدافع مستقیم خود توپ را با پای راست شلیک کرد. دروازه‌بان کادیز نتوانست توپ را دفع کند و تنها باعث انحراف مسیرش شد تا توپ بعد از برخورد به تیر دروازه به تور بچسبد و بارسا 4-0 پیش بیفتد. مسابقه دو تیم در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.  

1743910

دیدگاه‌ها