کد خبر : 1843170 | 20 شهریور 1401 ساعت 12:01 | 39.9K بازدید | 4 دیدگاه

یاران قدیمی کی‌روش در فهرست ملی

بازگشت کارلوس کی‌روش به سکان هدایت تیم ملی دعوت دو مدافع محبوبش را به همراه داشت.

یاران قدیمی کی‌روش در فهرست ملی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادرفنی تیم ملی، زوج خلیل‌زاده-کنعانی به عنوان مدافعین وسط تیم به صورت ثابت در ترکیب قرار گرفتند و هماهنگی این دو بازیکن و در کنار آن مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی در چند مقطع باعث شد تا کم کم این بازیکن از فهرست نفرات مدنظر اسکوچیچ خارج شود.
از طرف دیگر سبک بازی رامین رضاییان با تفکرات و سلیقه سرمربی کروات هم‌خوانی نداشت و مدافع راست تیم ملی در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های آسیا 2019 جایی در لیست‌های تیم ملی در دوره حضور اسکوچیچ نداشت.
با این حال با مطرح شدن اخبار مربوط به بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی قابل پیش‌بینی بود این دو مدافع محبوب سرمربی پرتغالی هم دوباره به اردوی تیم ملی فراخوانده شوند تا در آستانه جام جهانی شانس حضور در این تورنمنت را به دست بیاورند.
با اعلام فهرست نفرات داخلی تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال، صبح امروز به صورت رسمی مشخص شد که کارلوس کی‌روش، رامین رضاییان و مرتضی پورعلی‌گنجی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده تا دو مدافع فیکس تیم ملی در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 بار دیگر در جمع ملی‌پوشان حاضر شوند. اتفاقی که بدون شک به بالاتر رفتن روحیه این دو بازیکن برای حضور در ترکیب تیم‌های باشگاهی‌شان هم منجر خواهد شد و باید دید در نهایت، آیا رامین و مرتضی می‌توانند در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی هم حاضر باشند؟

1743987

دیدگاه‌ها