کد خبر : 1843209 | 20 شهریور 1401 ساعت 14:32 | 6K بازدید | 4 دیدگاه

با 100 میلیارد نمی‌توانیم با تیم‌ 600 میلیاردی روبه‌رو شویم

حمایت مالک نساجی از مطهری بعد از شکست

مالک نساجی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال به حمایت از حمید مطهری سرمربی این تیم پرداخت.

حمایت مالک نساجی از مطهری بعد از شکست

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران روز گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. نکته قابل توجه بعد از این مسابقه حمایت رضا حدادیان مالک نساجی از حمید مطهری سرمربی این تیم بود.

حدادیان درباره عملکرد نه چندان خوب نساجی مقابل استقلال گفت:‌ «این موضوع را قبول دارم که امروز روز نساجی نبود و امیدوارم نقاط ضعف تیم در تعطیلات پیش‌رو برطرف شود.»

او درباره انتقاد برخی هواداران به عملکرد سرمربی تیم بیان کرد:‌«همه چیز خوب و مرتب است. دیدار ما با استقلال در فصل گذشته جام حذفی، روزمان بود و امروز روز ما نبود. سرمربی تیم، کارش را بلد است و حمایت مردم را هم دارد.»

مالک باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت پرداخت تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها گفت: «داستان حق پخش سر درازی دارد. بخش خصوصی توان رویارویی با بخش دولتی یا خصولتی را ندارد و ما نمی‌توانیم با این تیم‌ها روبه‌رو شویم. از این روند اصلاً راضی نیستیم و مبالغی که به باشگاه‌ها پرداخت می‌شود، قابل گفتن نیست.»

حدادیان با بیان اینکه دولت باید فکری در این خصوص کند، خاطرنشان کرد:« ممکن است باشگاه‌های خصوصی در سال‌های آینده توان تیمداری نداشته باشند. مگر یک باشگاه چقدر توانایی دارد که مقابل تیم‌هایی که ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، بایستد؟ امسال بودجه ما را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بسته‌اند.»

او راجع به سهمیه تیم‌های ایرانی حاضر در فصل ‌آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت: «هر چهار تیم قهرمان در این دو فصل باید در مسابقات شرکت کنند. سهمیه ایران ۳+۱ یا ۲+۲ است و فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد.»

دیدگاه‌ها