کد خبر : 1843230 | 20 شهریور 1401 ساعت 15:43 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

کامبک فوق العاده نجاتی برابر حریف ایرانی الاصل

علیرضا نجاتی با نتیجه 7 بر 4 از سد عبدالمحمد پاپی عبور کرد و به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

کامبک فوق العاده نجاتی برابر حریف ایرانی الاصل

به گزارش "ورزش سه"، در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، علیرضا نجاتی که در نخستین کشتی خود موفق شده بود احمد اویار از ترکیه را 5 بر صفر در وزن 63 کیلوگرم شکست دهد، در دومین مبارزه خود در مقابل عبدالمحمد پاپی، کشتی گیر ایرانی الاصل تیم آلمان، قرار گرفت که پیش از این، مدال برنز 2011 و نقره 2013 آسیا را زیر پرچم ایران به دست آورده بود.
در وقت اول مسابقه، داوران به پاپی  اخطار کم کاری دادند و او را در خاک نجاتی نشاندند که نجاتی هم او را به بیرون پرتاب کرد و یک امتیاز دیگر گرفت تا وقت نخست را با برتری 2 بر صفر به پایان برساند. نماینده کشورمان مانند مسابقه قبلی خود داوران را مجاب کرد تا اخطار کم کاری دوم را هم به حریف بدهند ولی این بار نتوانست در حالت خاک فنی بزند و نتیجه کشتی 3 بر صفر باقی ماند. در ادامه مسابقه، یک اخطار کم کاری بدون امتیاز به نجاتی دادند که پاپی از این فرصت نهایت استفاده را برد و با اجرای یک سالتو بارانداز، 4 امتیاز گرفت تا ۴ بر ۳ پیش بیفتد. اما نماینده کشورمان در 10 ثانیه پایانی به پشت پاپی رفت و او را خاک کرد و در ادامه نیز او را به پل زد تا ۴ امتیاز دریافت کرده و با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی برسد. 

1744111
کشتی گیر قمی کشورمان، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویکتور سیوبانو از مولداوی و قهرمان سال گذشته وزن 60 کیلوگرم جهان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها