کد خبر : 1843236 | 20 شهریور 1401 ساعت 16:30 | 53.9K بازدید | 7 دیدگاه

تلاش برای جذب لوئیس کامپوس

خرید زمستانی بزرگ چلسی از پی اس جی است؟

نشریه تایمز امروز ادعا کرد که چلسی قصد دارد مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تا قبل از شروع انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

خرید زمستانی بزرگ چلسی از پی اس جی است؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که باشگاه چلسی خبر از اخراج توماس توخل داد. سرمربی آلمانی پس از 100 بازی هدایت چلسی از سمت خود برکنار شد، در حالی که تنها شش هفته از شروع لیگ برتر گذشته است. اخراج توخل برای بسیاری از کارشناسان غیرمنتظره بود اما این شروع اصلاحات تاد بولی در چلسی است. 

1743647

مالک آمریکایی چلسی پس از انتخاب گراهام پاتر به عنوان جانشین توخل، حالا قصد دارد لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی، را تا قبل از زمستان به خدمت بگیرد. طبق ادعای نشریه تایمز، تماس های اولیه با کامپوس برقرار شده و هدف این است که او تا قبل از زمستان پی اس جی را ترک کند و به چلسی برود. 

1744074

این در حالی است که کامپوس سه ماه پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید پی اس جی مشغول به کار شد. چلسی در تابستان امسال بیش از هر باشگاهی برای خرید بازیکن هزینه کرد(261 میلیون پوند) ولی بولی اعتقاد دارد که با داشتن کامپوس می تواند در پنجره های بعدی نقل و انتقالات، با هزینه کمتر، خریدهای هوشمندانه تری انجام دهد. کامپوس سابقه بسیار خوبی در خرید بازیکنان ارزان قیمت ولی آینده دار دارد. اکنون باید دید پی اس جی به کامپوس اجازه جدایی خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها