کد خبر : 1843270 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:00 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیام یوفا به ناپلی‌ها: اجازه ندارید به اسکاتلند بروید!

هواداران ناپولی نمی‌توانند برای تماشای دیدار تیم‌شان با گلاسکو رنجرز در هفته دوم لیگ قهرمانان به اسکاتلند سفر کنند.

پیام یوفا به ناپلی‌ها: اجازه ندارید به اسکاتلند بروید!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رنجرز و ناپولی در هفته دوم چمپیونزلیگ که قرار بود طبق برنامه روز سه‌شنبه این هفته برگزار شود یک روز دیرتر، در روز چهارشنبه، برگزار خواهد شد. علت این تغییر برنامه به دلیل شرایط ناشی از مرگ ملکه الیزابت است و یوفا نگران است رویدادهایی که در روزهای آینده در بریتانیا برگزار می‌شود منجر به کاهش نیروهای پلیس در شهر گلاسکو شده و امنیت این مسابقه به خطر بیفتد.

1744195

در نتیجه یوفا اعلام کرد دیدار دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه ایبراکس شهر گلاسکو برگزار خواهد شد. یوفا در بیانیه‌ای که منتشر کرد در این باره گفت:" دیدار ناپولی و رنجرز که طبق برنامه قرار بود روز 13 سپتامبر برگزار شود به چهارشنبه 14 سپتامبر موکول شد. علت این تصمیم اما محدودیت اسکاتلند در تامین نیروهای پلیس به دلیل رویدادهایی است که پس از مرگ ملکه الیزابت در بریتانیا برگزار می‌شود".

1744196

یوفا اما تصمیم دیگری هم گرفت که به مذاق هواداران ناپولی خوش نمی‌آید. بر اساس این تصمیم، این هواداران نمی‌توانند برای تماشای دیدار تیم‌شان به گلاسکو سفر کنند. یوفا در ادامه بیانیه‌اش چنین آورد:" هواداران تیم مهمان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند و برای اینکه انصاف ورزشی رعایت شود در بازی برگشت که در ناپولی برگزار خواهد شد هم هواداران رنجرز نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. یوفا از هواداران می‌خواهد به این شرایط استثنایی توجه و از سفر به محل برگزاری بازی خودداری کنند".

دیدگاه‌ها