کد خبر : 1843275 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

فیلیپ لام و سامی خدیرا؛ مدیران جدید اشتوتگارت

باشگاه اشتوتگارت با تغییری گسترده در مدیریت ورزشی خود دو نفر از ستاره‌های بزرگ سابقش، فیلیپ لام و سامی خدیرا، را به تیم مدیریت ورزشی باشگاه اضافه می‌کند.

فیلیپ لام و سامی خدیرا؛ مدیران جدید اشتوتگارت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی اشتوتگارت از عملکرد مدیریت ورزشی خود که هدایتش در اختیار سوِن میسلینتات است رضایت ندارد و مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند برای تقویت مدیریت ورزشی از دو نفر از ستاره‌های بزرگ تاریخ باشگاه دعوت به همکاری کنند؛ فیلیپ لام و سامی خدیرا.

این خبری بود که الکساندر وِرل، رئیس باشگاه، در مراسم مجمع عمومی اشتوتگارت که در استادیوم پورشه‌آرنا برگزار شد به اطلاع هواداران رساند.

1744207

او در صحبت‌هایش گفت:"بعد از بررسی عملکرد فصل گذشته به این نتیجه رسیدیم که در حوزه مدیریت ورزشی نیاز به تقویت داریم. تصمیم ما این است از کسانی استفاده کنیم که خودشان قبلا فوتبالیست‌های حرفه‌ای بوده‌اند. از این گذشته برای ما مهم است که مدیران ما حتما از اعضای خانواده اشتوتگارت باشند. برای همین کسانی را که نامزد کردیم فیلیپ لام، کاپیتان تیمی که قهرمان جام جهانی شد و سامی خدیرا که در تیم قهرمان جام جهانی بازی می‌کرد هستند. از این گذشته از کاپیتان سابق‌مان کریستین گنتنر هم برای حضور در تیم مدیریت ورزشی دعوت خواهیم کرد".

فیلیپ لام که فوتبالش را در اشتوتگارت آغاز کرد ولی دو سال بعد به بایرن مونیخ پیوست و به عنوان یکی از اسطوره‌های بایرن شناخته می‌شود بعد از انتشار این خبر گفت از شنیدن نامش به عنوان نامزد مدیریت ورزشی اشتوتگارت تعجب کرده است.

دیدگاه‌ها